Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Το μετέωρο βήμα του «Επενδυτή»

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στη συμφωνία του Κ. Γιαννίκου με τους Δ. Μπενέκο και Α. Σκαναβή, γιατί –όπως τονίζουν- δεν διασφαλίζεται η καταβολή των δεδουλευμένων και των ημερών της επίσχεσης εργασίας.

Για τους λόγους αυτούς, αποφάσισαν να μην άρουν  τα ασφαλιστικά μέτρα.

Διαβάστε την σχετική ανακοίνωση:


«Άλλη μια εβδομάδα πέρασε με συζητήσεις και επαφές για την καταβολή των δεδουλευμένων μας και το εργασιακό μας μέλλον. Ωστόσο, το deal «που σχεδόν έκλεισε», όπως επαναλαμβάνουν (εδώ και τρεις εβδομάδες τουλάχιστον) ο κ. Γιαννίκος και οι (εμφανιζόμενοι ως αγοραστές του τίτλου «Ο Κόσμος του Επενδυτή») κ.κ. Μπενέκος και Σκαναβής, μάλλον δεν περιλαμβάνει την εξόφλησή μας…
Συνοπτικά, τα συμπεράσματα των συνομιλιών της εβδομάδας που πέρασε συνοψίζονται στα εξής:
1. Οι «νέοι επενδυτές» μας ζητούν να τους εμπιστευτούμε (!) και να «αναλάβουμε το ρίσκο», ήτοι να υπογράψουμε την άρση των ασφαλιστικών μέτρων που έχουμε καταθέσει για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων μας, χωρίς να πάρουμε λεφτά στο χέρι, με την… υπόσχεση ότι αυτό θα γίνει τις επόμενες ημέρες (γενικά και αόριστα) και χωρίς κάποια νομική κατοχύρωση για μας.
2. Στο ποσό των δεδουλευμένων, που προτίθεται να μας καταβάλει η εργοδοσία, δεν περιλαμβάνονται οι ημέρες της επίσχεσης, με φαιδρές και ανυπόστατες δικαιολογίες.
3. Όσοι τελικά συνεχίσουν στην εταιρεία, που εκδίδει τον «Ελεύθερο Τύπο», θα υπογράψουν ατομικές συμβάσεις, και μάλιστα χωρίς συγκεκριμένους όρους για τη διασφάλιση μας, για τους οποίους δεσμεύτηκε κατ’ επανάληψη η εργοδοτική πλευρά.
Κατόπιν τούτων, η γενική συνέλευση των εργαζομένων της Bestend αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ να μην άρει τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουμε καταθέσει και για τα οποία αναμένουμε την έκδοση της δικαστικής απόφασης, προτού καταβληθούν μέχρι τελευταίου λεπτού του ευρώ τα δεδουλευμένα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, στα οποία προφανώς περιλαμβάνονται βάσει νόμου και οι ημέρες της επίσχεσης.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Εργαζόμενοι της Bestend (εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή», περιοδικά «TiVο», «Δίφωνο», «Informer»)


Πηγή : http://www.newpost.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...