Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

MICROSOFT ΚΑΤΑ MOTOROLA KAI GOOGLE

Σε διαιτητή στην κόντρα για πατέντες στις τεχνικές διαδικτύου και τα λεγόμενα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα μετατρέπεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μετά την Apple και η Microsoft κάλεσε σε βοήθεια τους ρυθμιστές της αγοράς. Κατηγορεί την Motorola ότι ζητά υπερβολικά υψηλές τιμές για την πατέντα ...
μεταφοράς βίντεο μέσω διαδικτύου σε υπολογιστές και έξυπνα τηλέφωνα καθώς επίσης και την Google που ανέχθηκε την ίδια πολιτική.
Όπως ανέφερε η Microsoft σε ανακοίνωση μέσω διαδίκτυο, η Motorola εκμεταλλεύτηκε την πατέντα για την προβολή βίντεο στο κινητό και την ασύρματη επικοινωνία για να εμποδίσει τις πωλήσεις υπολογιστών με ενσωματωμένα Windows, της παιχνιδομηχανής Xbox και άλλων σχετικών προϊόντων.
Η μήνυση στρέφεται και κατά του διαδικτυακού κολοσσού Google, ο οποίος αναλαμβάνει την Motorola. Ωστόσο, όπως
αναφέρουν οι υπεύθυνοι της Microsoft, η Google δεν φαίνεται διατεθειμένη να αλλάξει τη ακολουθούμενη πολιτική.
Ανάλογη προσφυγή κατά της Motorola έχει καταθέσει στην Κομισιόν και η εταιρεία Apple.
Η Motorola απαντά ότι ακόμα δεν έχει φθάσει στα γραφεία της η μήνυση. «Είμαστε όμως αποφασισμένοι- συμπληρώνει – να προστατέψουμε αποφασιστικά την ιδιοκτησία μας». Δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες της υπόθεσης.
Ο εκπρόσωπος της Google ανέφερε ότι η προσφυγή είναι ο τυπικός τρόπος με τον οποίο η Microsoft προσπαθεί να επιτεθεί στους ανταγωνιστές της, για να ρυθμίσει κατά το δοκούν τη συγκεκριμένη διαδικασία.
Παράλληλα χαρακτήρισε ειρωνικό τον τρόπο που επιχειρείται κάτι τέτοιο αν -όπως σημείωσε -«παρακολουθήσει κανείς την ιστορία των επιτυχιών της Microsoft, που χρησιμοποίησε πατέντες και δικαιώματα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που υποστηρίζει ότι σήμερα οικειοποιούνται οι ανταγωνιστές της.

Πρόσφατα οι επιτροπές ανταγωνισμού σε Βρυξέλλες και Ουάσινγκτον έκλεισαν το μάτι στη ανάληψη της Motorola από την Google αλά ταυτόχρονα προειδοποίησε την επιχείρηση ότι θα παρακολουθεί στενά τη χρήση προγραμμάτων που έχουν καταχωρηθεί με πατένταwww.fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...