Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου αποχωρεί απο την ΑΔΕΛ


Μετά την ολοκλήρωση συμβατικής υποχρέωσης παραμονής στην εταιρεία
Έχοντας ολοκληρώσει της συμβατική της υποχρέωση για παραμονή στην ΑΔΕΛ, η Κατερίνα Τσεμπερλίδου αποχωρεί από την εταιρεία και βρίσκεται τώρα σε μια νέα εποχή στην επαγγελματική της ζωή.
Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου σπούδαζε Νομικά όταν ξεκίνησε ως κειμενογράφος στην ΑΔΕΛ. Σύντομα έγινε η νεότερη Δημιουργική Διευθυντής στην Ελλάδα. Ως Δημιουργικός Διευθυντής δημιούργησε μερικά από τα πιο γνωστά σλόγκαν όπως «Γάλατα υπάρχουν πολλά, Νουνού όμως ένα», «Με ένα Άρλεκιν ξεχνιέμαι», «Και Νουνού και light», «ΙΟΝ Αμυγδάλου, η πρώτη σου αγάπη και παντοτινή», και συνέβαλε στο να κερδίσει η εταιρεία 324 δημιουργικά βραβεία, ανάμεσα στα οποία και το μοναδικό στην Ελλάδα Χρυσό Λιοντάρι των Καννών. Στην ΑΔΕΛ διετέλεσε ως Αντιπρόεδρος (1989-1995) και Πρόεδρος του Δ.Σ. (1995-2008). Παράλληλα, κατείχε θέσεις σε Διοικητικά Συμβούλια σε δημόσιες εκλεγμένες θέσεις όπως στην ΕΔΕΕ (1992-2007), στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (2002-2011) και στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας (2003-2011).
Συνεργάστηκε με πολλούς διαφημιζόμενους, διεθνείς και ελληνικές εταιρείες, με ισχυρή παρουσία στην διαφημιστική αγορά. Δημιούργησε ονομασίες και concept για νέα προϊόντα και έχει μεγάλη επικοινωνιακή προσφορά σε κοινωφελείς σκοπούς. Ανέπτυξε μια μεγάλη γενιά δημιουργικών στελεχών που έγιναν περιζήτητα στην αγορά. Εκτός από τη διαφήμιση, το άλλο μεγάλο κεφάλαιο στην επαγγελματική της δράση είναι το συγγραφικό της έργο. Το 1997 εξέδωσε το πρώτο της βιβλίο «Όχι πια sex, μόνο φίλοι», συλλογή διηγημάτων. Το βιβλίο αποτέλεσε best seller για πολλούς μήνες και ο τίτλος του ενσωματώθηκε στην ελληνική γλώσσα και χρησιμοποιείται καθημερινά. Ακολούθησαν 9 ακόμα βιβλία, τέσσερα από τα οποία είναι βιβλία για την ευτυχία. Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου παράλληλα με τα βιβλία της αρθρογραφεί σε περιοδικά και στο blog της. Πρόσφατα επαναλανσάρισε το site της www.tsemperlidou.gr - mission happiness, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό του με άρθρα για την ευτυχία, σε πολλούς τομείς της ζωής.
(Daily Fax)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...