Σύμφωνα με την έρευνα «Η κατανάλωση Μέσων στην Ελλάδα» της Focus, πάνω από 4 στους 6 κατοίκους Αττικής και Θεσσαλονίκης είναι καθημερινοί ακροατές Ραδιοφώνου, ενώ ο σκληρός πυρήνας των φίλων των ερτζιανών είναι οι εκπρόσωποι του ισχυρού φύλου (οδηγοί) και οι ηλικίες των 13-54 ετών.
- Αναδημοσίευση απο την "Η" Online 23/1
Αλλο ένα 5λεπτο από την καθημερινότητά του προσέφερε το 2011 ο Ελληνας τηλεθεατής και ακροατής σε Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, την ίδια στιγμή που το Διαδίκτυο έχει έρεισμα στο 60% της κοινωνίας, στο 90% του νεαρόκοσμου (13-24 ετών) και στο 71% των κατοίκων της επαρχίας. Επίσης, τα λεγόμενα «πληρωμένα Μέσα», οι εφημερίδες, στηρίζονται από τα δικά τους κοινά που επιμένουν.
Τηλεόραση παρακολουθούν οι πάντες με ρεκόρ τηλεθέασης το 2011 τις 4 ώρες και 33' την ημέρα έναντι 4 ωρών και 28' το 2010.
Σύμφωνα με την έρευνα «Η κατανάλωση Μέσων στην Ελλάδα» της Focus, πάνω από 4 στους 6 κατοίκους Αττικής και Θεσσαλονίκης είναι καθημερινοί ακροατές Ραδιοφώνου, ενώ ο σκληρός πυρήνας των φίλων των ερτζιανών είναι οι εκπρόσωποι του ισχυρού φύλου (οδηγοί) και οι ηλικίες των 13-54 ετών.
Την ίδια στιγμή, η ανάγνωση αποτελεί ισχυρή συνήθεια μια και ένας στους δύο διαβάζει τουλάχιστον μία εφημερίδα (3,46 εκατ. άτομα). Το αναγνωστικό κοινό ωστόσο δεν βρίσκεται στην πρώτη νιότη του: Μπορεί το 59% των ατόμων 45-54 ετών ή το 54,6% των ατόμων ηλικίας 35-44 ετών να διαβάζει φανατικά εφημερίδα, όμως το ποσοστό πέφτει στο 49,5% για τους νέους 18-24 ετών και... κατρακυλάει στο 38% για τους πιτσιρικάδες 13-17 ετών.
Πιο φανατικοί οι κάτοικοι της Αττικής (70% ή 2,05 εκατ. άτομα), ενώ το ποσοστό συρρικνώνεται στο 47,2% για τους Θεσσαλονικείς (393.000) και τους κατοίκους της περιφέρειας (35,7% ή 1,02 εκατ. αναγνώστες).
Η μόρφωση
Από πλευράς μόρφωσης, το 66,4%, δηλαδή 1,49 εκατ. πτυχιούχοι, διαβάζουν καθημερινά εφημερίδα. Από τη δεξαμενή των μεσαίας μόρφωσης, μόλις το 54% (1,13 εκατ.) διαβάζουν εφημερίδα ενώ το ποσοστό ολισθαίνει στο 36,2% (840.000) για τα άτομα κατώτερης ή κατώτατης μόρφωσης.
Τις κυριακάτικες εφημερίδες διαβάζουν 2,71 εκατ. αναγνώστες, τις σαββατιάτικες 1,3 εκατ., τις ημερήσιες 914.000, τις αθλητικές 510.000 και τις οικονομικές 114.000.
Πρώτο στα κυριακάτικα έρχεται το «Βήμα της Κυριακής» με 672.000 αναγνώστες, ενώ έπονται η «Καθημερινή» με 650.000, το «Πρώτο Θέμα» με 631.000 και το «Εθνος της Κυριακής» με 598.000. Στις σαββατιάτικες προηγούνται τα «Νέα Σαββατοκύριακου» με 284.000 αναγνώστες, έπεται η «Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία» με 194.000 και ακολουθεί το «Εθνος» με 163.000. Στις ημερήσιες πολιτικές προηγούνται τα «Νέα» με 142.000 αναγνώστες, ενώ έπεται το «Εθνος» με 131.000 αναγνώστες.
Στον κόσμο του... ιλουστρασιόν χαρτιού μία στις δύο γυναίκες επιμένουν να διαβάζουν τουλάχιστον έναν γυναικείο τίτλο τον μήνα (1,44 εκατ. αναγνώστριες) με το «Elle»να προηγείται με 547.000 αναγνώστριες.
Τα περιοδικά Υγείας διαβάζουν 586.000 άτομα, τα εβδομαδιαία 492.000, τα περιοδικά για γονείς 305.000, τα ανδρικά 523.000, τα περιοδικά διακόσμησης 427.000 και τα τηλεπεριοδικά 1,32 εκατ. άτομα.
Πηγή: Εθνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου