Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Επανέρχεται στην ενημέρωση ο Alpha


Ισχυρό πολιτικό ρόλο μέσα απο το μιντιακό σύστημα επιχειρεί ο νέος ιδιοκτήτης

Δυναμικό επιχειρηματικό come back υψηλού ρίσκου επιχειρεί ο Δ. Κοντομηνάς, με προφανή στόχο να επανέλθει με ισχυρή παρέμβαση στο πολιτικό σκηνικό, στη σημερινή φάση που ακόμα αναδιατάσσεται. Η τοποθέτησή του σε ισχυρή θέση στο μιντιακό πεδίο θα του δώσει τη δυνατότητα να παίξει ρόλο σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό, το οποίο βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης.
Η εξαγορά του μεριδίου 69,97% των Γερμανών του RTL στον Alpha, του δίνει τον απόλυτο έλεγχο του καναλιού και μια καλή εκκίνηση, όμως με πολλά ρίσκα, σε μια περίοδο συρρίκνωσης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης: η τηλεοπτική αγορά καταρρέει από τη ραγδαία μείωση της διαφημιστικής δαπάνης (-40% σε τρία χρόνια), αλλά και από τις συνεχείς πτωχεύσεις διαφημιστικών εταιρειών όπως οι Leo Burnett, Mass, Upsset, ενώ έντονοι είναι οι ψίθυροι και για την Ashley & Holmes, οι οποίες αφήνουν φέσια δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, κυρίως σε τηλεοπτικούς σταθμούς.

Σε αυτό το μιντιακό σκηνικό ο Δ. Κοντομηνάς επιχειρεί στο Alpha, σε μια κίνηση από τις πιο... αισιόδοξες της τελευταίας τριετίας. Η εξαγορά μένει βεβαίως να ανακοινωθεί επισήμως, τις πρώτες μέρες του νέου έτους, ενώ ώς το τέλος Ιανουαρίου η όποια μετοχική μεταβολή πρέπει να ανακοινωθεί στο ΕΣΡ.


Κεντρικός στόχος της νέας ιδιοκτησίας, να επιστρέψει ο Alpha στο χαμένο ειδησεογραφικό του προφίλ. Διάχυτη είναι η πεποίθηση -χωρίς όμως να διασταυρώνεται- ότι σημαντικό ρόλο στο νέο εγχείρημα θα κληθεί να διαδραματίσει η δημοσιογραφική ομάδα του ραδιοφωνικού σταθμού “Ράδιο 9”, σε μια προσπάθεια να αναπτυχθεί μια “αντισυστημική” δημοσιογραφία, αν όχι στον αντίποδα του Mega, τουλάχιστον πιο "ισορροπημένη" ως προς τη "μνημονιακή- αντιμνημονιακή" θέση.

Εξ απορρήτων και με σοβαρό λόγο στο πρόγραμμα, ο Λάκης Λαζόπουλος. Το σύνολο του προγράμματος, ενημερωτικό και ψυχαγωγικό, θα περιοριστεί σε "σίγουρες" και χαμηλού κόστους λύσεις.

(Αναδημοσίευση απο την ΑΥΓΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...