Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η διαφήμιση που έκανε 1.397.719 χρήστες να δακρύσουν

Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον...
Πάνω από 1.000.000 χρήστες του διαδικτύου είδαν το βίντεο που δημιουργήθηκε για μία ασφαλιστική εταιρεία, την Thai Insurance.

Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί εάν κανείς το θυμάται για τη διαφήμιση αυτή καθεαυτή κι όχι για τη συγκινητική ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qZMX6H6YY1M

Εξαιρετικά συγκρινητική....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...