Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Διαφωνία για την άμεση καταβολή μετρητών για τις διαφημίσεις


Από το “Π” που κυκλοφορεί σήμερα
Δεν διαφαίνεται συμβιβαστική λύση στο διάλογο μεταξύ διαφημιστικών εταιρειών και καναλιών για την αλλαγή στον τρόπο πληρωμής από την 1η Νοεμβρίου. Ενώ οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι δεν παίρνουν θέση, οι διαφημιστικές εταιρείες καταλογίζουν στα κανάλια απόπειρα βίαιης αλλαγής στις συνθήκες συναλλαγής που επικρατούν στην αγορά. Προειδοποιούν μάλιστα τους σταθμούς πως η απαίτηση τους να πληρώνονται με μετρητά από εταιρείες που έχουν δυσμενή οικονομικά στοιχεία ή θα αποκτήσουν στο μέλλον σύμφωνα με δική τους εκτίμηση, θα προκαλέσει περαιτέρω μείωση της διαφημιστικής δαπάνης. Θυμίζουμε ότι
τα κανάλια με επιστολές τους στις διαφημιστικές εταιρείες ενημέρωναν πως δέχονται δυο τρόπους πληρωμής. Είτε με τιμολόγια εξόφλησης ενός μήνα, οπότε θα προσφέρουν επιπλέον έκπτωση 4%, είτε με επιταγές πληρωτέες σε 4 μήνες. Για τη δε πληρωμή του Φ.Π.Α το διάστημα πληρωμής είναι 25 μέρες από την έκδοση του τιμολογίου. Οι διαφημιστικές εταιρείες από τη δική τους πλευρά λένε πως οι διαφημιζόμενοι στην καλύτερη περίπτωση πληρώνουν μετά από έξι μήνες. Μέχρι στιγμής δεν διαφαίνεται άρση του αδιεξόδου για τη διαφήμιση.

Πηγή:Typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...