Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Αγωνία για το φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων


Με βάση τα σχετικά νομοθετήματα, επανέρχεται από 1-1-2012 και θα είναι 20%

Με αγωνία αναμένει η αγορά τις εξελίξεις για τον φόρο 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ο οποίος με βάση το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα επανέρχεται από 1η Ιανουαρίου 2012. Στον κρατικό προϋπολογισμό του 2012, που ψηφίσθηκε χθες βράδυ, αναφέρονται


Έχει υπολογιστεί ότι η επαναφορά του θα είναι δυσβάσταχτη, αφού θα ανεβάσει στο 64% την επιβάρυνση ανά κονδύλι (ειδικός φόρος 20% + αγγελιόσημο 21% + ΦΠΑ 23% = 64%). Και όλα αυτά σε μια περίοδο που η δαπάνη στην τηλεόραση παρουσιάζει ενδείξεις ανάκαμψης, έστω και ισχνής, έστω και τεκμαρτής. Η επιβολή του ενδέχεται να απομακρύνει κονδύλια από την TV, τα οποία ίσως κατευθυνθούν σε άλλα, οικονομικότερα μέσα. Σε κάθε περίπτωση, ο χρόνος πιέζει προς την εξεύρεση λύσης και όλα τα σενάρια παραμένουν ανοικτά.
(Daily Fax)
έσοδα 80 εκατ. ευρώ από τον φόρο, κάτι που δυσχεραίνει τις προσπάθειες κατάργησης ή αναβολής εφαρμογής του, κατεύθυνση προς την οποία πιέζει η αγορά. Η τελευταία ζητά ειδική ευνοϊκή τροπολογία για την άρση της διάταξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...