Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Αναβολή για τον ειδικό φόρο τηλεόρασης

Παγώνει εκ νέου ο ειδικός φόρος τηλεόρασης.

Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση δεσμεύτηκε πως η συγκεκριμένη διάταξη δεν θα εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου 2012 και πως θα υπάρξει τροπολογία στο επόμενο φορολογικό νομοσχέδιο.  Η διάταξη προβλέπει πως κάθε διαφήμιση θα συνοδεύεται από φόρο 20% και για να εφαρμοστεί χρειάζεται κοινή υπουργική απόφαση.
(typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...