Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Πρώτο το «Θέμα»

Στην πρώτη θέση το «Θέμα» με  τα κουπόνια των σουπερ μάρκετ έχοντας το Νοέμβριο μέσο όρο πωλήσεων  183.780 φύλλα (56.547 φύλλα). Δεύτερη και σε μεγάλη  σε απόσταση η «Καθημερινή της Κυριακής» με 120.355 φύλλα (-40.193) και τρίτο το «Βήμα της Κυριακής» με 114.035 φύλλα (-8.069). Η  «Real News» πέτυχε και νέα άνοδο, κατά 33% (26.130) στα 106.008 φύλλα, ενώ η  «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» ανέβηκε στην πέμπτη θέση 87.398 φύλλα (-3.078) και το «Έθνος της Κυριακής» στα 79.368 φύλλα(-15.257). Το «Π» πούλησε, κατά μέσο όρο 9.162 φύλλα. Οι συνολικές απώλειες για τις Κυριακάτικες είναι κατά 19.561 φύλλα, με μέσο όρο πωλήσεων 779.041 φύλλων. Στο 11μηνο του
2011,  το «Θέμα» πέρασε στην πρώτη θέση με μέσες πωλήσεις 134.429 φύλλων(-14.322)  με δεύτερη την «Καθημερινή» στα  131.534(-2.979) και το «Βήμα» στα 122.788 φύλλα(-21.081). Στην τέταρτη θέση ανέβηκε η «Real News» με 96.541 (7.919) και το «Έθνος της Κυριακής» πέμπτο με 90.993 φύλλα (-5.774). Στα 86.291 φύλλα (-27.813) υποχώρησε η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία». Το «Π» στο 11μηνο πούλησε 9.979 φύλλα (-1.469).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...