Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Με τη WEB TV τα κανάλια διεκδικούν ξανά τους νέους

Όπως αναφέρει το ethnos.gr οι πρώτες ενδείξεις απομάκρυνσης του νεανικού κοινού από την παραδοσιακή τηλεόραση και της στροφής του προς το Ιντερνετ ως κανάλι ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι πλέον σαφείς.
Οι πρώτες ενδείξεις απομάκρυνσης του νεανικού κοινού από την παραδοσιακή τηλεόραση και της στροφής του προς το Ιντερνετ ως κανάλι ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι πλέον σαφείς. Τα ποσοστά χρήσης του Διαδικτύου είναι εντυπωσιακά για τις ηλικίες 25-34 (68%) και 16-24 (86%) με αντίστοιχα πολύ υψηλά ποσοστά χρήσης υπηρεσιών ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (από 43% έως 84%). Τα στοιχεία υποδεικνύουν ότι η αυξημένη διείσδυση του Διαδικτύου και η επίδρασή του στις νεανικές ηλικίες οδηγεί στη
διαμόρφωση μιας νέας γενιάς τηλεθεατών, εξοικειωμένης με την τεχνολογία και τις χρήσεις της και με "νέες" ανάγκες οι οποίες μπορούν να συνοψιστούν στο τρίπτυχο "διαδραστικότητα, εξατομίκευση, επικοινωνία-κοινωνική δικτύωση".
Στην προσπάθεια των παραδοσιακών τηλεοπτικών καναλιών για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο διαφαίνεται ότι μπορεί να επιτελέσει η διαδικτυακή τηλεόραση (Web TV).
Σχετικές έρευνες, στο εξωτερικό δείχνουν ότι η Web TV κερδίζει το κοινό των νεαρότερων ηλικιακών κατηγοριών, που βλέπουν λιγότερες ώρες τηλεόραση εβδομαδιαίως, παρακολουθούν σπανιότερα κατά τις ώρες τηλεοπτικής αιχμής και διαθέτουν περισσότερες ικανότητες χρήσης του H/Y και του Διαδικτύου. Στην Ελλάδα αντίστοιχα, σύμφωνα με έρευνα (2011) του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το ποσοστό τών χρηστών Web TV(ως προς το σύνολο των χρηστών του Ιντερνετ) είναι ιδιαίτερα αυξημένο για τις ηλικίες 21-27 (35% παρακολουθούν διαδικτυακή τηλεόραση από αρκετά έως πάρα πολύ) και 28-34 (27% παρακολουθούν από αρκετά έως πάρα πολύ).
Η ανάπτυξη του Web TV παρέχει την ευκαιρία στα κανάλια να "επανακτήσουν" την πρόσβασή τους στο νεανικό κοινό αξιοποιώντας το σύγχρονο και "κατανοητό" (για αυτή την ηλικιακή ομάδα) διαδικτυακό μέσο. Οι ευκαιρίες είναι σαφείς: βελτιωμένη και ενδυναμωμένη σχέση μεταξύ καναλιού/προγράμματος και τηλεθεατή μέσω δημιουργίας κοινωνικών ομάδων, δυνατότητες αμοιβαίας (μεταξύWeb TV και παραδοσιακής τηλεόρασης) "μετακίνησης" τηλεθεατών, στοχευμένης διαφήμισης, μικρότερου κόστους παραγωγής, παροχής νέων διαδραστικών υπηρεσιών.
Η Web TV είναι σε θέση να καλύψει τις "νέες" ανάγκες των τηλεθεατών, αφού αξιοποιεί διαδικτυακή υποδομή η οποία διαθέτει αποτελεσματικό τρόπο αλληλεπίδρασης παρέχοντας την ευκαιρία να χρησιμοποιηθούν έτοιμες και δοκιμασμένες διαδραστικές εφαρμογές (π.χ. Social media) οι οποίες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς, ιδιαίτερα στα νεανικά κοινά. © Κώστας Παπαζαχαρίου (08/11/2011)www.satleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...