Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Προκηρύσσεται το spec του ΟΠΑΠ



Οι διαδικασίες για την προκήρυξη του διαγωνισμού της ΟΠΑΠ ΑΕ, για τον δημιουργικό και Media λογαριασμό της, μπήκαν στην τελική ευθεία, μετά τη Γενική Συνέλευση της Πέμπτης.

Αυτό που απομένει είναι να διευθετηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες, μετά και την Γενική Συνέλευση των μετόχων της, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, κατά τη διάρκεια της οποίας εγκρίθηκε η επέκταση συμφωνίας με το Ελληνικό Δημόσιο για άλλα 10 χρόνια (2020-2030) της -από 15/12/2000 σύμβασης παραχώρησης του αποκλειστικού δικαιώματος της ΟΠΑΠ ΑΕ- οργάνωσης και διεξαγωγής των τυχερών παιχνιδιών.

Παράλληλα, εγκρίθηκε από τους μετόχους η απόκτηση άδειας για τα 35.000 VLTs, για τα οποία η ΟΠΑΠ θα  επενδύσει συνολικά 560 εκατ. ευρώ. Μετά τις παραπάνω εξελίξεις, είναι θέμα ημερών η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται για το δημιουργικό να χωριστεί σε δύο κομμάτια: στα παιχνίδια (τύχης και γνώσης) και στην corporate επικοινωνία και τις δράσεις ΕΚΕ.

Όσον αφορά στο λογαριασμό media, αναμένεται να «τρέξει» spec για το σύνολο του λογαριασμού, σε ένα σαφή διαχωρισμό με τους προηγούμενους διαγωνισμούς, στο πλαίσιο των οποίων και το media planning and buying κατέληγε στις εταιρείες που αναλάμβαναν τα διάφορα τμήματα του λογαριασμού για το δημιουργικό.

Τέλος, να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ, Γιάννης Σπανουδάκης, απευθυνόμενος προς την Γενική Συνέλευση των μετόχων, μεταξύ άλλων, επανέλαβε το ενδιαφέρον της ΟΠΑΠ ΑΕ για την απόκτηση της άδειας των Κρατικών Λαχείων και του «Ξυστό».
(advertising.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...