Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Αλλαγή του πλαισίου για τις συγχωνεύσεις




A΄ τρίμηνο 2012: Οι επιχειρηματίες της ραδιοτηλεόρασης θα προωθήσουν το ζήτημα

Η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που διέπει το χώρο της ραδιοτηλεόρασης και ειδικότερα των διατάξεων εκείνων που αφορούν στα θέματα ιδιοκτησίας και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των καναλιών θα αποτελέσει ένα από τα πρώτα ζητήματα που θα προωθήσουν οι επιχειρήσεις του τομέα στον αρμόδιο υπουργό μετά το πρώτο τρίμηνο του 2012 και ουσιαστικά αμέσως μετά τη σταθεροποίηση του πολιτικού σκηνικού.

Όπως κατ' επανάληψη έχουν επισημάνει οι επιχειρηματίες του κλάδου τόσο μέσα από τα θεσμικά τους όργανα όσο και μεμονωμένα σε δηλώσεις και συζητήσεις στην παρούσα φάση κατά την οποία η διαφημιστική δαπάνη τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο δέχεται σημαντικές πιέσεις είναι κομβικής σημασίας να υιοθετηθεί ένα ευέλικτο πλαίσιο δραστηριότητας το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνάψουν ευρείας κλίμακας συνεργασίες και ενδεχομένως ακόμα και συγχωνεύσεις.

Όπως επισήμαναν στη «Ν» στελέχη της αγοράς, το υφιστάμενο μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Ήδη, δεδομένων των εξελίξεων, οι ίδιες πηγές εκτιμούν ότι θα υπάρξει μείωση του αριθμού των καναλιών που δραστηριοποιούνται στην τηλεοπτική αγορά μέσα στην τρέχουσα τηλεοπτική σεζόν.




Παρά ταύτα και η εξέλιξη αυτή, δεδομένων των τρεχουσών μεγεθών της αγοράς, δεν διασφαλίζει κανέναν. Υπενθυμίζεται ότι από το 2009 η τηλεοπτική αγορά έχει υποστεί απώλειες που πλησιάζουν το 50%, χωρίς ωστόσο να υπάρξει ανάλογη προσαρμογή σε ό,τι αφορά τους δραστηριοποιούμενους παίκτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα της αλλαγής του θεσμικού πλαισίου για την ραδιοτηλεόραση είχε εξεταστεί από την κυβέρνηση Παπανδρέου στο πρώτο εξάμηνο του 2011, μετά τις αλλαγές ωστόσο στο κυβερνητικό σχήμα το περασμένο καλοκαίρι, το σχέδιο «πάγωσε».

(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...