Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Καλός ο Οκτώβριος για την τηλεόραση


60,8 εκατ.: Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 24,52%
Στο 1,3 δισεκατομμύριο ευρώ διαμορφώθηκε η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ στο 10μηνο του 2011, με την τηλεόραση να πραγματοποιεί εντυπωσιακή αύξηση σε επίπεδο μηνός (Οκτώβριος 2011- 2010) πράγμα που είχε θετική επίπτωση στην ποσοστιαία μεταβολή που παρουσιάζει το μέσο στο διάστημα Ιανουάριος - Οκτώβριος 2011.
Συγκεκριμένα, στο 10μηνο, η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, διαμορφώθηκε στα 458,04 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας κάμψη 3,96%.

Τον Οκτώβριο, η δαπάνη στο μέσο ανήλθε σε 60,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 24,52% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2010. Επισημαίνεται ότι το τελευταίο τρίμηνο κάθε έτους είναι το καλύτερο για την τηλεόραση, αφού, την εποχή αυτή, εμφανίζονται το νέο πρόγραμμα των καναλιών. Παρά το ότι φέτος τα προγράμματα των καναλιών δεν παρουσίασαν και μεγάλες αλλαγές, η σύγκριση με το περσινό αντίστοιχο διάστημα είναι θετική, λόγω ακριβώς της μεγάλης κάμψης που υπήρξε πέρυσι.


Στο σύνολο των Μέσων (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες περιοδικά), η
κάμψη στο 10μηνο είναι της τάξης του 15,5%, αφού τόσο το ραδιόφωνο όσο και τα περιοδικά και οι εφημερίδες σημειώνουν μεγαλύτερες απώλειες. Συγκεκριμένα, η κάμψη στα περιοδικά είναι της τάξης του 21,82% (ύψος δαπάνης στα 471,9 εκατ. ευρώ), στις εφημερίδες στο 16,32% (300,3 εκατ. ευρώ) και στο ραδιόφωνο στο 11,42% (70,5 εκατ. ευρώ).
Τον Οκτώβριο, η συνολική κάμψη, εμφανίζεται σημαντικά χαμηλότερη από το 10μηνο, λόγω της προαναφερθείσας αύξησης που καταγράφηκε στην τηλεόραση. Ειδικότερα, στο σύνολο των μέσων καταγράφονται απώλειες 10,75%, με τα περιοδικά να εμφανίζουν -27,84%, το ραδιόφωνο -29,11% και οι εφημερίδες -16,6%.
Το συνολικό ποσό της δαπάνης τον Οκτώβριο διαμορφώθηκε στα 147,9 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 60,8 εκατ. ευρώ προήλθαν από την τηλεόραση, τα 47,02 εκατ. ευρώ από τα περιοδικά, τα 34,08 από τις εφημερίδες και τα 5,8 εκατ. ευρώ από το ραδιόφωνο.
(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...