Ξεκαθαρίζει το τοπίο στην τηλεοπτική διαφήμιση, με το Mega, τον Antenna και τον Alpha να παίρνουν απόσταση από τους άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Media Services.
Η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη στο χώρο της τηλεόρασης παρουσίασε ανέλπιστη αύξηση, παρά την οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα, κατά 24,52% τον Οκτώβριο, πρώτο ουσιαστικά μήνα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, με το σχετικό ποσό να ξεπερνά τα 60,89 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς πήγε στο Mega, το οποίο απέσπασε το 33,89% της πίτας, ενώ ακολούθησε ο Antenna με 27,11%. Ο Alpha πήρε το τρίτο μεγαλύτερο μερίδιο με 17,84%, ενώ ακολούθησαν το Star με 12,52%, το Alter με 7,65% και το TV Μακεδονία με 0,12%.
Σημαντική συρρίκνωση παρουσιάζουν τα
μερίδια των καναλιών της ΕΡΤ αφού η ΝΕΤ πήρε το 0,77%, η ΕΤ1 το 0,07% και η ΕΤ3 το 0,03%. Επισημαίνεται ότι τα στοιχεία που αφορούν στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι δεν παρατίθενται από την εταιρεία Media Services, έπειτα από αίτημα του ίδιου του καναλιού.
Συγκρίσεις
Οπως προκύπτει από τα στοιχεία και σε σύγκριση με τα αντίστοιχα προηγουμένων ετών, ο μεγάλος χαμένος της φετινής χρονιάς είναι το Alter, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, ενώ κερδισμένοι από την κατάσταση αυτή φαίνονται ο Antenna και ο Alpha.
Πηγή:Naftemporiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου