Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Ο Δεκέμβριος κρίσιμος για τον Alpha


Τον Δεκέμβριο αναμένεται να ξεκαθαρίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον του Alpha. Εκτός του ότι η γερμανική διοίκηση θα επανεξετάσει μια σειρά από εκπομπές και συμβόλαια που λήγουν τον 12ο μήνα του χρόνου, θα μάθουμε ορισμένες από τις προθέσεις τους σχετικά με την τύχη του σταθμού υπό τη μορφή που υφίσταται σήμερα.

Καταρχάς θα κληθούν οι δύο βασικοί μέτοχοι του καναλιού (RTL και Δ. Κοντομηνάς), να καλύψουν τα «σπασμένα» που αγγίζουν τα 18.000.000 ευρώ, είτε βάζοντας το χέρι στην τσέπη είτε βάζοντας πωλητήριο. Αν και το τελευταίο έχει ήδη μπει, μιας και επίσημα τουλάχιστον δεν έχει διαψευστεί, οι γερμανοί σύμφωνα και με πληροφορίες έχουν αποφασίσει να εγκαταλείψουν την Ελλάδα πουλώντας το κανάλι. Ο υποψήφιος – σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αναζητείται στο εξωτερικό, αφού κανένας έλληνας επιχειρηματίας δεν διαθέτει τα απαιτούμενα κεφάλαια.


Και για να το ξεκαθαρίσουμε προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, κανένας έλληνας που διαθέτει τα χρήματα δεν πρόκειται να τα επενδύσει στον Alpha, αφενός διότι οι τράπεζες δεν θα τον στηρίξουν και αφετέρου δεν θα ρισκάριζε να χάσει χρήματα με την ύφεση που επικρατεί στην αγορά. Ως εκ τούτου το κανάλι για να ξαναπεράσει σε ελληνικά χέρια – έστω και τυπικά, θα πρέπει και πάλι να βρεθεί κάποιος ξένος επιχειρηματίας που θα διαθέσει τα χρήματα του και δεν θα επιθυμεί στην παρούσα φάση να φαίνεται, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ως αγοραστής έλληνας επενδυτής. Μόνο έτσι. Με εξαίρεση την περίπτωση Κυριακού που φυσικά διαθέτουν τα κεφάλαια, αλλά και πάλι θα πρέπει να βρεθεί κάποιος «αχυράνθρωπος», μιας και η οικογένεια διαθέτει ήδη δύο κανάλια εθνικής εμβέλειας. Επιπλέον η οικογένεια Κυριακού έχει σταματήσει να επενδύει στην Ελλάδα, έχοντας στρέψει την επενδυτική της προσοχή στο εξωτερικό. Οι όποιες επαφές έχουν γίνει με τους ανθρώπους του Alpha αφορούσε συνεργασίες στα τρέχοντα. Ενώ τέλος, με την ευκαιρία να πούμε ότι και ο Δημ. Κοντομηνάς συζήτησε με τους γερμανούς του Alpha για να αναλάβει τον έλεγχο του ενημερωτικού κομματιού του σταθμού, αλλά τελικά δεν κατέστη δυνατό.
(enimerosi24)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...