Σταθερές παρέμειναν οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ελλήνων
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Nielsen Audience Measurement που περιλαμβάνονται στο Year Book και αφορούν στην περίοδο από 1 Σεπτεμβρίου 2010 έως τις 31 Αυγούστου 2011, σε γενικές γραμμές το σύνολο του χρόνου που οι Έλληνες αφιερώνουν στην τηλεόραση δεν σημείωσε ιδιαίτερη μεταβολή σε σχέση με τον χρόνο που αφιέρωναν την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο (1/9/2009 – 31/8/2010).
Συγκεκριμένα την εφετινή περίοδο οι Έλληνες παρακολούθησαν τηλεόραση κατά μέσω όρο 273 λεπτά την ημέρα, ενώ πέρυσι παρακολουθούσαν 271 λεπτά.
Οι πιο κολλημένες με την τηλεόραση είναι, όπως είναι αναμενόμενο, οι γυναίκες ηλικία 65 και άνω που κατά μέσο όρο αφιερώνουν καθημερινά 432 λεπτά στην τηλεόραση και ακολουθούν οι άνδρες 65 και άνω (374 λεπτά), οι γυναίκες 45 – 65 (369 λεπτά) και οι άνδρες της ίδιας ηλικιακής ομάδας (280 λεπτά).
Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο από τα στοιχεία προκύπτει ότι όσο ανώτερη είναι η μόρφωση κάποιου, τόσο λιγότερο παρακολουθεί τηλεόραση. Έτσι όσοι έχουν χαμηλή μόρφωση παρακολουθούν τηλεόραση κατά μέσο όρο 381 λεπτά την ημέρα, οι μεσαίας μόρφωσης 284 λεπτά και οι ανώτερης μόρφωσης 230 λεπτά.
Τα νεανικά κοινά
Στο ηλικιακό γκρουπ των 15 – 44, το περίφημο «νεανικό κοινό» που είναι και ο κύριος στόχος των διαφημιστών, καθώς θεωρείται όχι μόνο το πλέον καταναλωτικό, αλλά και το κοινό που επηρεάζεται περισσότερο από τις διαφημίσεις οι περισσότεροι παρακολουθούν το Mega (19,8%) και ακολουθούν ο ΑΝΤ1 (16,7%), το Alpha (12,9%), το Star (10,3%), το Alter (8,9%), η ΝΕΤ (7,7%), το Σκάι (4,9%), η ΕΤ3 (3,4%) και η ΕΤ1 (2,5%) ενώ υπάρχει ένα ποσοστό 12,9% που δηλώνουν ότι βλέπουν και άλλα κανάλια.
Το ΤΟΠ 20 της τηλεθέασης την περίοδο 1/9/2010 - 31/8/2011
Συγκεκριμένα την εφετινή περίοδο οι Έλληνες παρακολούθησαν τηλεόραση κατά μέσω όρο 273 λεπτά την ημέρα, ενώ πέρυσι παρακολουθούσαν 271 λεπτά.
Οι πιο κολλημένες με την τηλεόραση είναι, όπως είναι αναμενόμενο, οι γυναίκες ηλικία 65 και άνω που κατά μέσο όρο αφιερώνουν καθημερινά 432 λεπτά στην τηλεόραση και ακολουθούν οι άνδρες 65 και άνω (374 λεπτά), οι γυναίκες 45 – 65 (369 λεπτά) και οι άνδρες της ίδιας ηλικιακής ομάδας (280 λεπτά).
Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο από τα στοιχεία προκύπτει ότι όσο ανώτερη είναι η μόρφωση κάποιου, τόσο λιγότερο παρακολουθεί τηλεόραση. Έτσι όσοι έχουν χαμηλή μόρφωση παρακολουθούν τηλεόραση κατά μέσο όρο 381 λεπτά την ημέρα, οι μεσαίας μόρφωσης 284 λεπτά και οι ανώτερης μόρφωσης 230 λεπτά.
Τα νεανικά κοινά
Στο ηλικιακό γκρουπ των 15 – 44, το περίφημο «νεανικό κοινό» που είναι και ο κύριος στόχος των διαφημιστών, καθώς θεωρείται όχι μόνο το πλέον καταναλωτικό, αλλά και το κοινό που επηρεάζεται περισσότερο από τις διαφημίσεις οι περισσότεροι παρακολουθούν το Mega (19,8%) και ακολουθούν ο ΑΝΤ1 (16,7%), το Alpha (12,9%), το Star (10,3%), το Alter (8,9%), η ΝΕΤ (7,7%), το Σκάι (4,9%), η ΕΤ3 (3,4%) και η ΕΤ1 (2,5%) ενώ υπάρχει ένα ποσοστό 12,9% που δηλώνουν ότι βλέπουν και άλλα κανάλια.
Το ΤΟΠ 20 της τηλεθέασης την περίοδο 1/9/2010 - 31/8/2011
ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ |
ΣΤΑΘΜΟΣ
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ
|
ΤΜΛ (000)
|
ΜΡΔ%
| ||
1 | ΤΟ ΝΗΣΙ |
MEGA
|
18/10/2010
|
3.683.000
|
61,9
| |
2 | Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ |
MEGA
|
11/4/2011
|
2.960.000
|
58,7
| |
3 | ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ | ΤΕΛΙΚΟΣ 2011 |
NET
|
14/5/2011
|
2.905.000
|
68,6
|
4 | MASTER CHEF |
MEGA
|
28/12/2010
|
2.708.000
|
54,6
| |
5 | ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ |
ALPHA
|
15/2/2011
|
2.668.000
|
52,9
| |
6 | JUST THE TWO OF US |
MEGA
|
16/1/2011
|
2.135.000
|
41,1
| |
7 | ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ |
MEGA
|
30/5/2011
|
2.105.000
|
45,5
| |
8 | ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ |
MEGA
|
6/4/2011
|
2.104.000
|
39,2
| |
9 | DANCING WITH THE STARS |
ANTENNA
|
20/3/2011
|
1.992.000
|
41,9
| |
10 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ | ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟ |
NET
|
19/2/2011
|
1.901.000
|
42,9
|
11 | BIG BROTHER |
ALPHA
|
30/1/2011
|
1.895.000
|
38,5
| |
12 | ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ | ΕΛΛΑΔΑ-ΛΕΤΟΝΙΑ |
MEGA
|
8/10/2010
|
1.817.000
|
38,4
|
13 | CHAMPIONS LEAGUE | ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΠΑΟ |
MEGA
|
14/9/2010
|
1.802.000
|
40,7
|
14 | ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ | ΕΛΛΑΔΑ-ΙΣΡΑΗΛ |
MEGA
|
12/10/2010
|
1.801.000
|
34,6
|
15 | ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ |
ALPHA
|
13/1/2011
|
1.709.000
|
38,5
| |
16 | MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ |
MEGA
|
7/3/2011
|
1.687.000
|
36,1
| |
17 | CHAMPIONS LEAGUE | ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ |
NET
|
28/5/2011
|
1.670.000
|
42,2
|
18 | ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ | Α'ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ |
NET
|
10/5/2011
|
1.668.000
|
33,0
|
19 | ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ |
ANTENNA
|
11/10/2010
|
1.634.000
|
33,9
| |
20 | CHAMPIONS LEAGUE | ΠΑΟ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ |
NET
|
24/11/2010
|
1.563.000
|
31,1
|
(to vima online)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου