Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Πρωταθλήτριες της τηλεθέασης οι γυναίκες 65 και άνω

Πρωταθλήτριες της τηλεθέασης οι γυναίκες 65 και άνω
Σταθερές παρέμειναν οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ελλήνων
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Nielsen Audience Measurement που περιλαμβάνονται στο Year Book και αφορούν στην περίοδο από 1 Σεπτεμβρίου 2010 έως τις 31 Αυγούστου 2011, σε γενικές γραμμές το σύνολο του χρόνου που οι Έλληνες αφιερώνουν στην τηλεόραση δεν σημείωσε ιδιαίτερη μεταβολή σε σχέση με τον χρόνο που αφιέρωναν την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο (1/9/2009 – 31/8/2010).

Συγκεκριμένα την εφετινή περίοδο οι Έλληνες παρακολούθησαν τηλεόραση κατά μέσω όρο 273 λεπτά την ημέρα, ενώ πέρυσι παρακολουθούσαν 271 λεπτά.
Οι πιο κολλημένες με την τηλεόραση είναι, όπως είναι αναμενόμενο, οι γυναίκες ηλικία 65 και άνω που κατά μέσο όρο αφιερώνουν καθημερινά 432 λεπτά στην τηλεόραση και ακολουθούν οι άνδρες 65 και άνω (374 λεπτά), οι γυναίκες 45 – 65 (369 λεπτά) και οι άνδρες της ίδιας ηλικιακής ομάδας (280 λεπτά).  
Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο από τα στοιχεία προκύπτει ότι όσο ανώτερη είναι η μόρφωση κάποιου, τόσο λιγότερο παρακολουθεί τηλεόραση. Έτσι όσοι έχουν χαμηλή μόρφωση παρακολουθούν τηλεόραση κατά μέσο όρο 381 λεπτά την ημέρα, οι μεσαίας μόρφωσης 284 λεπτά και οι ανώτερης μόρφωσης 230 λεπτά.


Τα νεανικά κοινά 

Στο ηλικιακό γκρουπ των 15 – 44, το περίφημο «νεανικό κοινό» που είναι και ο κύριος στόχος των διαφημιστών, καθώς θεωρείται όχι μόνο το πλέον καταναλωτικό, αλλά και το κοινό που επηρεάζεται περισσότερο από τις διαφημίσεις οι περισσότεροι παρακολουθούν το Mega (19,8%) και ακολουθούν ο ΑΝΤ1 (16,7%), το Alpha (12,9%), το Star (10,3%), το Alter (8,9%), η ΝΕΤ (7,7%), το Σκάι (4,9%), η ΕΤ3 (3,4%) και η ΕΤ1 (2,5%) ενώ υπάρχει ένα ποσοστό 12,9% που δηλώνουν ότι βλέπουν και άλλα κανάλια. 



Το ΤΟΠ 20 της τηλεθέασης την περίοδο 1/9/2010 - 31/8/2011

<><><><>
ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ
ΣΤΑΘΜΟΣ
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ
ΤΜΛ (000)
ΜΡΔ%




 1 ΤΟ ΝΗΣΙ
MEGA
18/10/2010
3.683.000
61,9
2Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ
MEGA
11/4/2011
2.960.000
58,7
3ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝΤΕΛΙΚΟΣ 2011
NET
14/5/2011
2.905.000
68,6
4MASTER CHEF
MEGA
28/12/2010
2.708.000
54,6
5ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ
ALPHA
15/2/2011
2.668.000
52,9
6JUST THE TWO OF US
MEGA
16/1/2011
2.135.000
41,1
7ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ
MEGA
30/5/2011
2.105.000
45,5
8ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ
MEGA
6/4/2011
2.104.000
39,2
9DANCING WITH THE STARS
ANTENNA
20/3/2011
1.992.000
41,9
10ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟ
NET
19/2/2011
1.901.000
42,9
11BIG BROTHER
ALPHA
30/1/2011
1.895.000
38,5
12ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΕΛΛΑΔΑ-ΛΕΤΟΝΙΑ
MEGA
8/10/2010
1.817.000
38,4
13CHAMPIONS LEAGUE ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΠΑΟ
MEGA
14/9/2010
1.802.000
40,7
14ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΛΛΑΔΑ-ΙΣΡΑΗΛ
MEGA
12/10/2010
1.801.000
34,6
15ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ
ALPHA
13/1/2011
1.709.000
38,5
16MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ
MEGA
7/3/2011
1.687.000
36,1
17CHAMPIONS LEAGUEΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ
NET
28/5/2011
1.670.000
42,2
18ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝΑ'ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ
NET
10/5/2011
1.668.000
33,0
19ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ
ANTENNA
11/10/2010
1.634.000
33,9
20CHAMPIONS LEAGUE ΠΑΟ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
NET
24/11/2010
1.563.000
31,1
(to vima online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...