Την άμεση επίδραση που ασκούν τα social media στην καταναλωτική δαπάνη, απέδειξαν τα αποτελέσματα μελέτης που παρουσίασε η υπηρεσία 360ο Digital Influence της Ogilvy PR σε συνέδριο της Νέας Υόρκης.
Η υπηρεσία 360ο Digital Influence, τμήμα της Ogilvy PR Worldwide, παρουσίασε πρόσφατα στο Pivot Conference 2011 στη Νέα Υόρκη, τα αποτελέσματα της μελέτης «Does investing in social media create business value», που διενήργησε σχετικά με τον τρόπο που επηρεάζονται οι πωλήσεις, αλλά και η εικόνα ενός brand, μέσα από την έκθεσή του στα social media.
Με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης, η έκθεση του καταναλωτή σε «social content» -από μόνη της ή και σε συνδυασμό με άλλα είδη επικοινωνίας, όπως outdoor, PR, τηλεόραση- συνδέεται με 2 έως 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα κατανάλωσης και με αυξήσεις στην καταναλωτική δαπάνη. Επιπλέον, η έκθεση σε social content, προσδιορίζεται ως ο παράγοντας με την μεγαλύτερη επίδραση στη μεταβολή της αντίληψης των καταναλωτών για ένα brand από εβδομάδα σε εβδομάδα.
«Τα social media είναι προνομιακός χώρος για κάθε brand που θέλει να χτίσει τη σχέση του με τον καταναλωτή», σημείωσε αρχικά ο Παναγιώτης Βρυώνης, 360 Digital Influence Director στην assetOgilvy και συνέχισε: «Η έρευνα του δικτύου μας προσφέρει μια εξαιρετική τεκμηρίωση του ρόλου των social media στην σχέση αυτή και της αξίας που προσδίδει σε ένα brand».
Η μεθοδολογία και τα ευρήματα της μελέτης παρουσιάζονται αναλυτικά στο blog της Ogilvy PR, στην διεύθυνση http://blog.ogilvypr.com/2011/10/19/.
Με βάση τα αποτελέσματα της μελέτης, η έκθεση του καταναλωτή σε «social content» -από μόνη της ή και σε συνδυασμό με άλλα είδη επικοινωνίας, όπως outdoor, PR, τηλεόραση- συνδέεται με 2 έως 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα κατανάλωσης και με αυξήσεις στην καταναλωτική δαπάνη. Επιπλέον, η έκθεση σε social content, προσδιορίζεται ως ο παράγοντας με την μεγαλύτερη επίδραση στη μεταβολή της αντίληψης των καταναλωτών για ένα brand από εβδομάδα σε εβδομάδα.
«Τα social media είναι προνομιακός χώρος για κάθε brand που θέλει να χτίσει τη σχέση του με τον καταναλωτή», σημείωσε αρχικά ο Παναγιώτης Βρυώνης, 360 Digital Influence Director στην assetOgilvy και συνέχισε: «Η έρευνα του δικτύου μας προσφέρει μια εξαιρετική τεκμηρίωση του ρόλου των social media στην σχέση αυτή και της αξίας που προσδίδει σε ένα brand».
Η μεθοδολογία και τα ευρήματα της μελέτης παρουσιάζονται αναλυτικά στο blog της Ogilvy PR, στην διεύθυνση http://blog.ogilvypr.com/2011/10/19/.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου