Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Έθνος Σαββατοκύριακο με την Ημερησία... ένθετο

Έθνος Σαββατοκύριακο με την Ημερησία... ένθετο | Greek Media News | Scoop.it
(απο newpost.gr)

Σε παλιότερη ανάρτηση σας είχα προϊδεάσει ότι υπάρχουν σκέψεις για την ενοποίηση των εκδόσεων του Έθνους του Σαββάτου και της Κυριακής και τη δημιουργία ενός φύλλου του Σαββατοκύριακου, προκειμένου να υπάρξουν οικονομίες κλίμακος- οι προσφορές βλέπετε είναι ακριβό σπορ.

Τώρα μαθαίνω ότι οι συσκέψεις μεταξύ των επιτελείων των δύο φύλλων (ημερήσιου και Κυριακάτικου) έχουν ήδη αρχίσει, με θέμα τον σχεδιασμό μιας εφημερίδας που θα μπορεί να βρίσκεται στα περίπτερα για δυο μέρες.

Το θεαματικότερο όμως της υπόθεσης, είναι το ενδεχόμενο, σε αυτή την Σαββατοκυριακάτικη εφημερίδα, να υπάρχει ένα ισχυρό οικονομικό ένθετο, που δεν θα είναι σαν τα γνωστά ως σήμερα ένθετα, αλλά θα είναι η ίδια η Ημερησία, με λιγότερες φυσικά σελίδες.

Ο στόχος είναι περισσότερη οικονομία, αφού η κυκλοφορία της Ημερησίας, σε συνδυασμό με την οικονομική συγκυρία, δεν αποφέρει κέρδη. Ταυτοχρόνως, η διατήρησή της, έστω και ως ενθέτου, θα δώσει τη δυνατότητα να απορροφώνται οι ισολογισμοί, που είναι η κύρια πηγή εσόδων της εφημερίδας.

Ο περιορισμός των εξόδων, δεν θα σταματήσει- δυστυχώς, στο χαρτί και τα ένθετα. Θα προχωρήσει και στο ανθρώπινο δυναμικό. Και λογικά, περισσότερο χαμένοι θα είναι όσοι εμπλέκονται στα μαγαζιά που θα γίνουν ένα: την Ημερησία και το οικονομικό τμήμα- κυρίως- του Έθνους.

Ο Φώτης Μπόμπολας μιλάει ήδη για περισσότερες από 70 απολύσεις!

Όχι ότι δεν θα χάσουν και οι υπόλοιποι- όσοι δούλευαν στο ημερήσιο και το Κυριακάτικο, με ένα επιμίσθιο. Η σκέψη- λένε, είναι με ένα μισθό να βγαίνουν όλες οι εκδόσεις.

Σε ότι αφορά στα ένθετα και τα περιοδικά, ο Φώτης Μπόμπολας- όπως λέγεται, έχει πεισθεί από στέλεχος του μαγαζιού ότι όλα μπορούν να βγαίνουν στην... μισή τιμή.

Ο «Κινέζος»- όπως αποκαλείται το περί ου ο λόγος στέλεχος το όνομα του οποίου ΔΕΝ γνωρίζω, έχει καταφέρει να πείσει τον εκδότη ότι θα εκδίδει όμοια προϊόντα κοψοχρονιά. Πως γίνεται αυτό, ουδείς άλλος γνωρίζει ή δύναται να φανταστεί, αλλά ο Φώτης έχει πεισθεί, παρά το γεγονός ότι κατά το παρελθόν (οι πηγές μου ορκίζονται πως) τα «κινέζικα» του έχουν στοιχίσει πολύ ακριβά...

ΧΡΑΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...