Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Δάνειο και περικοπές στην Τεγόπουλος


Σε ένα πρόγραμμα μείωσης του λειτουργικού κόστος κατά 50% προχωράει η Χ.Κ. Τεγόπουλος, το οποίο συνδέεται άμεσα με τη σύναψη νέου δανείου ύψους 8 εκατ.  ευρώ προς την εκδοτική επιχείρηση.Στην πρόφαση συνάντηση μεταξύ του γενικού διευθυντή της εταιρείας, Αντώνη Πολυκανδριώτη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων δεν παραδόθηκε ούτε το business plan, ούτε ο αριθμός των προς απόλυση εργαζομένων, καθώς όπως ειπώθηκε εξαρτάται από το μισθολογικό κόστος αυτών που θα φύγουν. Το σχέδιο οικειοθελούς αποχώρησης,  σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της εταιρείας στηρίζεται στην υπογραφή ρήτρας που θα περιλαμβάνεται στην καταγγελία της σύμβασης και θα αναφέρει πως ο εργαζόμενους "παραιτείται του δικαιώματός του να προσβάλει την καταγγελία της σύμβασης για οποιονδήποτε λόγο ως άκυρη". Τα σωματεία από την πλευρά τους αμφισβήτησαν τη νομιμότητα της ρήτρας αυτής και καλούν ήδη τους εργαζόμενους να μην υπογράψουν.
 

Με βάση και όσα έγραψε στο blog του (http://ekprosoposeleftherotypias.blogspot.com) ο εκπρόσωπος των εργαζομένων , Πάνος Σώκος-Επισήμως το πρόγραμμα των "συναινετικών αποχωρήσεων - απολύσεων" και τα κίνητρα του θα ανακοινωθούν  όταν και τυπικά εκταμιευθεί το δάνειο, που έχει ήδη εγκριθεί, σε περίπου 15- 20 ημέρες.   Στη συνέχεια το Δεκέμβριο η Χ.Κ  Τεγοπουλος θα ζητήσει νέο τραπεζικό δάνειο και στόχος της είναι να αποπληρώσει στις αρχές του 2012 με το νέο δάνειο όσες οφειλές μισθών είναι σε εκκρεμότητα μέχρι τότε. Από το ποσό των 8 εκατ. ευρώ που θα λάβει η εκδοτική εταιρεία  τα 5 είναι δεσμευμένα στην τράπεζα μόνο για αποζημιώσεις και εξόφληση δεδουλευμένων αυτών που φεύγουν. Σύμφωνα με τον Π. Σώκο από το Νοέμβριο και μετά όμως, τα χρήματα για τη μισθοδοσία θα εκταμιεύονται ανάλογα με την απορρόφηση των 5 εκατ.  ευρώ... Την Παρασκευή πάντως οι εργαζόμενοι αποζημιώθηκαν για τον Ιούλιο.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...