Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Vodafone: Αλλάζει τη διαφημιστική της καμπάνια;


Οι ισχυρισμοί της Vodafone περί “μεγαλύτερης κάλυψης στις υπηρεσίες 3G στην Ελλάδα” φαίνεται πως δεν έπεισαν

Σύμφωνα με ανεξακρίβωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας έβγαλε “κίτρινη κάρτα” στη Vodafone. Η εταιρεία αναγκάζεται ν’ αλλάξει τη διαφημιστική της καμπάνια σχετικά με τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς, καθώς δεν έπεισε τα μέλη του συμβουλίου ότι προσφέρει τη μεγαλύτερη κάλυψη στην Ελλάδα σε υπηρεσίες 3G.


Eπίσης, το συμβούλιο δεοντολογίας των διαφημίσεων της χώρας αναμένει την έρευνα τρίτης εταιρείας, που παρουσιάζει τις συνδέσεις της Vodafone ως τις πιο γρήγορες. Μήπως θα πρέπει η ίδια η Vodafone να μας ενημερώσει με ένα επίσημο δελτίο τύπου ;

(Αναδημοσίευση απο www.techpress.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...