Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Μια απόλυτη ιδέα για το πώς πρέπει να είναι το site μιας διαφημιστικής

Ποιος χρειάζεται τους σούπερ σοφιστικέ σχεδιασμούς και τα  άλλα μπιχλιμπίδια που χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων τν διαφημιστικών εταιρειών.Μια απλήαυτόνομη μηχανή αναζήτησης θα το κάνει όλη την διαφορά. Αυτός είναι ο δρόμος σύμφωνα με το σούπερ δημιουργικό γραφείο,με έδρα τη Νέα Υόρκη. Η "Ντάρλινγκ"  εγκαινίασε την νέα ιστοσελίδα της (πατήστε εδω για να πάτε εδώ στην ιστοσελίδα) που διαθέτει μόνο το όνομα της  και ένα πλαίσιο αναζήτησης στην αρχική του σελίδα.  Εκτός του οτι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα οδηγεί το μίνιμαλ  σε ένα άλλο επίπεδο, υπάρχει μια ς στρατηγική του να δοθεί έμφαση στο "pullόχι στο "push" σε ότι αφορά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και να αφήσει τα ενδιαφέροντα των επισκεπτώνόχι του οικοδεσπότη, να γίνουν το όχημα ανταλλαγής πληροφοριών
.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...