Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Μια γυναίκα στο τιμόνι της μεγαλύτερης εφημερίδας του κόσμου




Ιστορικής σημασίας χαρακτηρίζεται το ντεμπούτο της Jill Abramson στην διευθυντική θέση των New York Times. Η Abramson δεν είναι η μόνη γυναίκα που αναλαμβάνει τα ηνία μέσου ενημέρωσης και μάλιστα παγκόσμιου βεληνεκούς. Και άλλα γυναικεία ονόματα μπαίνουν δυναμικά σε έναν χώρο που μέχρι πρότινος ήταν ανδροκρατούμενος. Και υπόσχονται να σώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Η γυναίκα που από την ερχόμενη Τρίτη 06 Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στο «τιμόνι» της μεγαλύτερης εφημερίδας σε ολόκληρο τον κόσμο είναι απόφοιτη του πανεπιστημίου του Harvard. Ξεκίνησε την καριέρα της στο περιοδικό Timeτο 1973. Από το 1998 εως το 1997 εργάστηκε ως αρχισυντάκτρια στην εφημερίδα Wall Street Journal, ενώ εν συνεχεία ανέλαβε διευθύντρια των New York Times στην Ουάσινγκτον. «Στην οικογένειά μου, οι NewYorkTimes  ήταν κάτι σαν την βίβλο. Οτιδήποτε έγραφε για εμάς η εφημερίδα, ήταν η απόλυτη αλήθεια», είχε δηλώσει πριν από λίγο καιρό. 

Η Abramson διαδέχεται έναν άκρως επιτυχημένο διευθυντή, τον Bill Keller, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του την εποχή που η υπόθεση των όπλων μαζικής καταστροφής του Σαντάμ Χουσεϊν και τα κατασκευασμένα όπως χαρακτηρίστηκαν αργότερα ρεπορτάζ του Jason Blair κατάφεραν βαρύ πλήγμα στην αξιοπιστία της εφημερίδας. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι πριν από λίγο καιρό, είχε ζητήσει να φύγει από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας και να μεταφερθεί στην ηλεκτρονική, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη εξοικείωση με το internet.


Η Helen Boaden είναι διευθύντρια της ειδησεογραφικής υπηρεσίας του BBC. Εργάζεται στο μεγαλύτερο βρετανικό δίκτυο από το 1983. Όπως έχει πει στο παρελθόν, η καλύτερη αλλά και πιο δύσκολη απόφαση που πήρε ποτέ στην ζωή της ήταν να μην κάνει παιδιά, γεγονός που την βοήθησε να αφοσιωθεί στην δουλειά της.

Και μόνο την φωτογραφία της Anna Wintour να δει κανείς, δεν χρειάζεται και πολύ για να συμπεράνει ότι το κριτήριό της στην μόδα είναι αλάνθαστο. Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου της. Έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα στις μεγαλύτερες πρωτεύουσες της μόδας προκειμένου να είναι πάντα «μπροστά». Το μεγαλύτερο μειονέκτημά της, όπως λένε όσοι την γνωρίζουν, είναι ο εκρηκτικός της χαρακτήρας. Που όμως δεν της βγαίνει πάντα σε κακό. 

(Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ)   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...