Ισχυρά αποτελέσματα εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο του έτους η WPP χάρη στην ισχυρή ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και στις καλύτερες των προβλέψεων επιδόσεις στη βρετανική αγορά.
Ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος του κόσμου, στον οποίο ανήκουν οι JWT και Ogilvy & Mather, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν περισσότερο από
50%, στα 230,7 εκατ. στερλίνες (262,5 εκατ. ευρώ), από 150,8 εκατ. στερλίνες το πρώτο εξάμηνο του 2010. Τα έσοδά της το ίδιο διάστημα ήταν αυξημένα κατά 6,1%, στα 4,7 δισ. στερλίνες.
Η WPP εμφανίστηκε αισιόδοξη για το δεύτερο εξάμηνο. Η μετοχή της ενισχύθηκε περισσότερο από 3% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Πηγή:Naftemporiki
Ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος του κόσμου, στον οποίο ανήκουν οι JWT και Ogilvy & Mather, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν περισσότερο από
50%, στα 230,7 εκατ. στερλίνες (262,5 εκατ. ευρώ), από 150,8 εκατ. στερλίνες το πρώτο εξάμηνο του 2010. Τα έσοδά της το ίδιο διάστημα ήταν αυξημένα κατά 6,1%, στα 4,7 δισ. στερλίνες.
Η WPP εμφανίστηκε αισιόδοξη για το δεύτερο εξάμηνο. Η μετοχή της ενισχύθηκε περισσότερο από 3% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Πηγή:Naftemporiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου