Ψηλά στις προτιμήσεις των Αμερικανών δημοσιογράφων για την ενημέρωση βρίσκονται οι δημοφιλείς χώροι κοινωνικής δίκτυωσης Facebook και Twitter, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στην Αριζόνα και αφορούσε τη βιομηχανία των ΜΜΕ.
Την πρώτη πηγή ενημέρωσης κατέχουν βέβαια οι «New York Times» -που «ξεπέρασαν» το σοκ της περασμένης εβδομάδας, όταν η ιστοσελίδα τους βρέθηκε για σαράντα λεπτά εκτός λειτουργίας- και ακολουθούν το Poynter.org's Romenesko (εκπαιδευτικό-δημοσιογραφικό site) και η εφημερίδα «Wall Street Journal».
Η έρευνα έγινε, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό site The Wrap.com, σε Σχολή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Φοίνιξ της Αριζόνα (Reynolds Center at Arizona State University's Walter Cronkite School of Journalism and Mass Communication) και συμμετείχαν 300 δημοσιογράφοι.
Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
Το εντυπωσιακό είναι ότι στην πέμπτη θέση (στην 4η βρίσκεται το Media Bistro, site για τη δημοσιογραφική-εκδοτική απασχόληση κ.τ.λ.) βρίσκεται το Twitter, το οποίο κερδίζει δημοτικότητα συνεχώς.
Το εντυπωσιακό είναι ότι στην πέμπτη θέση (στην 4η βρίσκεται το Media Bistro, site για τη δημοσιογραφική-εκδοτική απασχόληση κ.τ.λ.) βρίσκεται το Twitter, το οποίο κερδίζει δημοτικότητα συνεχώς.
Η δημοσκόπηση αποκάλυψε ακόμη ότι το ποσοστό των δημοσιογράφων που ενημερώνονται από το Twitter και το Facebook διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρσι. Μάλιστα ειδικοί επισημαίνουν ότι αν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός δημοτικότητας, οι δύο δημοφιλείς χώροι κοινωνικής δικτύωσης θα ανέβουν ακόμη υψηλότερα στις θέσεις προτίμησης.
Πηγή : Ελευθεροτυπία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου