Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Δορυφορικό Internet στο “πιάτο” της nova

Δελτίο Τύπου Forthnet

Ο Όμιλος Forthnet, ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών επικοινωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης (υπό το εμπορικό σήμα NOVA) στην Ελλάδα, ανακοίνωσε σήμερα την επέκταση της πολύχρονης εμπορικής του συνεργασίας με την Eutelsat Communications.

Ο Όμιλος Forthnet προχώρησε στην υπογραφή μιας συμφωνίας για τη διανομή των προϊόντων της Skylogic, θυγατρικής της Eutelsat στον τομέα των ευρυζωνικών επικοινωνιών. Η συμφωνία έχει διάρκεια πέντε ετών και δίνει στη Forthnet τη δυνατότητα να προωθήσει τη νέα γενιά των ευρυζωνικών υπηρεσιών Tooway™ σε χρήστες από ολόκληρη την αγορά Ελλάδας και Κύπρου. Οι υπηρεσίες Tooway™ παρέχονται μέσω των νέων πανευρωπαϊκών υποδομών ασύρματης ευρυζωνικής επικοινωνίας της Eutelsat, οι οποίες βασίζονται στον  πρωτοποριακό δορυφόρο υψηλής ισχύος KA-SAT High Throughput Satellite.
Παράλληλα, η Eutelsat και ο Όμιλος Forthnet προχώρησαν στη σύναψη μιας ευρύτερης εμπορικής συμφωνίας, η οποία εξασφαλίζει χωρητικότητα για τα προγράμματα της NOVA στους δορυφόρους της οικογένειας HOT BIRD™ , τη ναυαρχίδα της Eutelsat στον τομέα της αναμετάδοσης βίντεο, επιταχύνοντας έτσι την ανάπτυξη της συνδρομητικής βάσης της NOVA μέσω της παροχής νέων, premium υπηρεσιών.

Με τις νέες αυτές συμφωνίες, ο Όμιλος Forthnet γίνεται ο πρώτος πάροχος στην Ευρώπη, ο οποίος καταφέρνει να συνδυάσει τις ευρυζωνικές υπηρεσίες Tooway™ με μπουκέτα συνδρομητικής τηλεόρασης και να προσφέρει στους χρήστες υπηρεσίες triple – play μέσα από μία συνδρομή και ένα μόνο δορυφορικό πιάτο. Η εμπορική διάθεση του πακέτου υπηρεσιών τηλεφωνίας VOIP, της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA και της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω δορυφόρου, με ταχύτητες που φτάνουν τα 10 Mbps στη λήψη (download) και τα 4 Mbps στην εκπομπή, αναμένεται να αρχίσει μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2011. Το σύνολο των υπηρεσιών θα παρέχεται μέσω της δορυφορικής κεραίας Tooway™, η οποία θα είναι εξοπλισμένη κατάλληλα, ώστε να λαμβάνει feeds από τους δορυφόρους της Eutelsat KA-SAT (για ευρυζωνικότητα) και HOT BIRD™ (για το τηλεοπτικό πρόγραμμα NOVA).


Ο κ. Γιάννης Καβακλής, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής του Ομίλου Forthnet σχολίασε σχετικά: “Είμαστε ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι από την επέκταση της συνεργασίας του Ομίλου Forthnet με την Eutelsat Communications. Πρόκειται για μια συμφωνία που μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε συνδυαστικές υπηρεσίες ευρυζωνικής επικοινωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, ασχέτως της γεωγραφικής του θέσης. Ο συνδυασμός του premium τηλεοπτικού περιεχομένου της NOVA με την ευρυζωνική δορυφορική πρόσβαση υψηλής ταχύτητας που προσφέρει η Eutelsat, ευθυγραμμίζεται απολύτως με τη στρατηγική του ομίλου για την παροχή προσιτών, εύχρηστων και ποιοτικών υπηρεσιών στα ελληνικά νοικοκυριά. Επίσης, η δυνατότητα να προσφέρουμε υπηρεσίες σε περιοχές χωρίς επίγεια ευρυζωνική κάλυψη, από εμπορικής πλευράς, αποτελεί για τον Όμιλο μια ευκαιρία να διευρύνει την πελατειακή του βάση, προχωρώντας πέρα από τους περιορισμούς των ενσύρματων δικτύων επικοινωνίας.
Εκτός αυτού, αυτή η συμφωνία μας επιτρέπει να συμπληρώσουμε το πακέτο υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης που παρέχουμε στην Κύπρο με ευρυζωνικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας, ώστε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας στη δυναμική αγορά της Κύπρου.”
Ο κ. Andrew Wallace, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Eutelsat, προσέθεσε τα εξής: “Αυτές οι νέες συμφωνίες με τον Όμιλο Forthnet υπογραμμίζουν τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια σειρά υπηρεσιών τελευταίας τεχνολογίας, τα οποία είναι εργαλεία για τη διακράτηση, τη διεύρυνση και τη διαφοροποίηση της συνδρομητικής τους βάσης. Συνδυάζοντας τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης από το δορυφόρους HOT BIRD™ της Eutelsat, με τις ευρυζωνικές υπηρεσίες Tooway™ του KA-SAT, η Forthnet μπορεί να αξιοποιήσει μια εξαιρετική ευκαιρία και να προσφέρει στους χρήστες, πρόσβαση στο Ιντερνετ και  σε τηλεοπτικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, με τρόπο απλό και άμεσο. Πρόκειται για μια συναρπαστική στρατηγική εξέλιξη για εμάς και για τη Forthnet, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να υπερβαίνουν τους γεωγραφικούς περιορισμούς των επίγειων υποδομών και να απολαμβάνουν το τηλεοπτικό πρόγραμμα της επιλογής τους μαζί με τα πλεονεκτήματα της ευρυζωνικής πρόσβασης.”

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Δημόσιας Διαβούλευσης “Περιοχές της Ελλάδας χωρίς Ευρυζωνική Κάλυψη – White Areas of Greece for 2011” του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Ψηφιακής Σύγκλισης, η Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία στον τομέα της δορυφορικής ευρυζωνικής πρόσβασης. Και αυτό γιατί, παρά την ανάπτυξη επίγειων ευρυζωνικών υποδομών, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι από 800.000 πολίτες χωρίς τη δυνατότητα πρόσβασης σε ανάλογες υπηρεσίες. Το γεγονός αυτό, φέρνει την Ελλάδα στην 23η θέση μεταξύ των 27 μελών της ΕΕ, από πλευράς διείσδυσης της ευρυζωνικότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...