Η General Motors εγκαινιάζει ένα παγκόσμιο review των media . H GM επένδυσε σε διαφήμιση 4,26 δισ το 2010. Το 2009, δαπανήθηκαν 3.370.000.000 δολαρίων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις DataCenter του Ad Age.
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της είπε : «Στο πλαίσιο της αναθεώρησης των επιχειρηματικών διαδικασιών, η General Motors θα ζητήσει την υποβολή προτάσεων σχετικά με τους τρόπους για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της για την αγορά των μέσων ενημέρωσης Το αίτημα για πρόταση (RFP) θα εκδοθεί σε πολλές παγκόσμιες εταιρείες media που αντιμετωπίζουν τον προγραμματισμό και την αγορά για όλα τα κανάλια media, όπως print, digital, broadcast, SEO και social media. "
Η GM ανακοίνωσε ότι χρησιμοποιεί σήμερα πάνω
από 20 media buying agencies σε παγκόσμιο επίπεδο και ότι η επανεξέταση δεν περιλαμβάνει τα δημιουργικά γραφεία. Ανάμεσα στις εταιρείες που εξυπηρετούν την GM είναι η Starcom , η οποία έχει χειριστεί μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ από το 2005, και την Carat που χειρίζεται την GM στην Ευρώπη. Η πλειοψηφία της Λατινικής Αμερικής διοικείται από την McCann ενω η Ινδία και η Κίνα δεν περιλαμβάνονται στο review.
«Ψάχνουμε για ένα καινοτόμο μοντέλο που θα μας βοηθήσει να γίνoυμε πιο αποτελεσματική στην προσέλκυση παγκόσμιων ευκαιριών μάρκετινγκ», δήλωσε ο Joel Ewanick, η GM VP επικεφαλής μάρκετινγκ. Θα κάνουμε μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση όλων των επιλογών, προτού ληφθεί απόφαση και στην πραγματικότητα, μπορεί να καταλήξουμε στην επικύρωση της τρέχουσας προσέγγιση μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου