Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Μάχη ΟΤΕ - Forthnet για την τηλεόραση

Ξεκινάει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η μάχη της δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης. ΟΤΕ και Nova (Forthnet) πρόκειται να διασταυρώσουν τα ξίφη τους προκειμένου ο μεν πρώτος να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στην ελληνική συνδρομητική τηλεόραση, η δε δεύτερη να διατηρήσει το σημερινό μονοπωλιακό της status.
Ο OTE με την κίνηση αυτή επιχειρεί να αποκτήσει μια νέα πηγή εσόδων. Ακολουθεί, δηλαδή, το παράδειγμα της θυγατρικής της Romtelecom στη Ρουμανία, η οποία μέχρι σήμερα έχει δείξει σημαντικά αποτελέσματα στον τομέα παροχής υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης. Η εταιρεία, με
περίπου 1,2 εκατ. νοικοκυριά-πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης στη γείτονα χώρα, κατάφερε και δημιούργησε ισχυρά αναχώματα στη συρρίκνωση των τηλεφωνικών δραστηριοτήτων της.
Ο ΟΤΕ, έστω και με καθυστέρηση δύο ετών, αναμένεται να μπει επιθετικά στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ένα βασικό πρόγραμμα με τηλεοπτικές σειρές, αθλητικό περιεχόμενο και ταινίες σε χαμηλή χρέωση, της τάξης των 15-20 ευρώ ανά μήνα. Ο συνδρομητής, ωστόσο, του Conn-X TV Satellite μπορεί να αποκτήσει επιπρόσθετες υπηρεσίες, είτε με τον μήνα (premium content) είτε on demand, πληρώνοντας, δηλαδή, ανά θέαση π. χ. μια ταινία. Η νέα δραστηριότητα του ΟΤΕ σίγουρα δεν είναι εύκολη. Η εμπειρία του Conn-X TV μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων αποδείχθηκε μάλλον πικρή, αφού στα δύο χρόνια προσφοράς της, ο Oργανισμός μετράει μόλις 55.000 πελάτες. Από την άλλη πλευρά, η Nova διαθέτει 15ετή εμπειρία στα δορυφορικά συνδρομητικά προγράμματα, ενώ επιπροσθέτως έχει στη διάθεσή της τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος (Super League) για την περίοδο 2012-15. Προς την κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία έχει ξοδέψει περίπου 177 εκατ. ευρώ (περίπου 45 εκατ. ανά έτος), ποσό ιδιαίτερα υψηλό.
Ωστόσο, για τη διοίκηση της Nova αυτό αποτελεί το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.
Ο ΟΤΕ επιχειρεί να «σπάσει» αυτό το μονοπώλιο της Nova, διεκδικώντας τα δικαιώματα της πρώτης κατηγορίας (Α1) στο ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, αλλά και τα δικαιώματα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου (Champions League). Επίσης, διεκδικεί τα δικαιώματα μετάδοσης των ελληνικών καναλιών (ANT1, Μega, ΣKAΪ κ. λπ.) που σήμερα κατέχει η Nova και τα οποία θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για ένα ολοκληρωμένο πακέτο συνδρομητικής τηλεόρασης, ειδικά σε περιοχές όπου υπάρχουν προβλήματα επίγειας λήψης. Οι πρώτες εκπομπές του ΟΤΕ αναμένονται μέσα στον επόμενο μήνα. (Καθημερινή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...