Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Τέλος τα Facebook Places

Μετά τις τελευταίες αλλαγές του Facebook, η εταιρεία ανακοίνωσε αθόρυβα το τέλος των Facebook Places, μιας λειτουργίας που πολλοί χαρακτήρισαν ως κλόνο του Foursquare.

Τα Facebook Places έκαναν την εμφάνιση τους ένα χρόνο πριν, επιτρέποντας στους χρήστες να μοιράζονται τις τοποθεσίες τους. Αρχικά, λόγω του τεράστιου αριθμού των χρηστών του Facebook, όλοι πίστεψαν ότι θα αποτελούσε σοβαρή απειλή για την υπηρεσία Foursquare. Σύντομα, όμως άρχισε να φαίνεται ότι η λειτουργία δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, με μόλις 6% των χρηστών του Facebook να έχουν δοκιμάσει την υπηρεσία.


Αυτή τη στιγμή η Foursquare θα πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από χαρούμενη αν και δε θέλησε να σχολιάσει το γεγονός:
” Αντί να ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλοι, προσπαθούμε να είμαστε 100% επικεντρωμένοι στη δημιουργία ενός σπουδαίου προϊόντος ικανού να αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον κόσμο γύρω τους”
Να σημειώσουμε ότι τον περασμένο μήνα η Foursquare ξεπέρασε τους 10 εκατομμύρια χρήστες καθώς και τις 500.000 επιχειρήσεις.
Όσον αφορά τη Facebook, ετοιμάζεται να αντικαταστήσει τα Places με μια νέα (προαιρετική) λειτουργία προσθήκης της τοποθεσίας του χρήστη στα status updates και τις φωτογραφίες του. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει καλύτερη τύχη…
[πηγή venturebeat]

(techgear.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...