Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Αμοιβή για συμμετοχή σε διαφημιστικό διαγωνισμό

Την πιθανή κατάργηση του ποσοστού επιστροφών 9,9% από διαφημιστικούς διαγωνισμούς θίγει για πρώτη φορά επίσημα η ΕΔΕΕ στην επιστολή της προς το ΔΣ του ΟΠΑΠ.

Με αφορμή τον αναμενόμενο νέο διαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ που ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ, μετά την απόσυρση της Leo Burnett, οι διαφημιστικές εταιρείες ζητά ξεκάθαρα από τον οργανισμό αμοιβή συμμετοχής για τη συμμετοχή τους στον πιθανό διαγωνισμό που θα γίνει.
Αναλυτικά στο “Π” που κυκλοφορεί σήμερα.
(typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...