Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Το Twitter αναζητά νέες οδούς κερδοφορίας

Νέους τρόπους να εξαργυρώσει οικονομικά την απήχηση που έχει στους χρήστες του Ίντερνετ αναζητά το Twitter, με τον διευθύνοντα σύμβουλό του, Ντικ Κοστόλο, να ανακοινώνει την πρόθεση της εταιρείας να στραφεί και στο εμπόριο πέραν της διαφήμισης- κύριας πηγής εσόδων του Twitter αυτή τη στιγμή.


Μιλώντας στη συνδιάσκεψη Fortune Brainstorm Tech στο Κολοράντο, ο Κοστόλο επίσης διέψευσε φήμες περί αναταραχής στο εσωτερικό της εταιρείας και έκανε λόγο για «εκρηκτική» ανάπτυξη.

«Αναπτυσσόμαστε πιο γρήγορα από ποτέ, σε κάθε άξονα που μπορεί να φανταστεί και να μετρήσει κανείς» ανέφερε σχετικά.

Οι χρήστες του Twitter σε όλο τον κόσμο στέλνουν ένα δισεκατομμύριο tweets ανά πέντε ημέρες, με τον αριθμό τους να αγγίζει τα 200.000.000.

Ο Κοστόλο δεν αποκάλυψε εάν το Twitter (το οποίο ξεκίνησε το 2006) είναι επικερδές, αλλά δήλωσε ότι ο αριθμός των διαφημίσεων έχει αυξηθεί κατά 600% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. «Η ομορφιά της διαφημιστικής πλατφόρμας του Twitter είναι ότι οι διαφημίσεις είναι απλά tweets. Το διαφημιστικό μας σύστημα είναι οργανικό για την πλατφόρμα» είπε σχετικά, συμπληρώνοντας πως το Twitter δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να διαμορφώσουν και να διαχειριστούν μία διαφημιστική καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας σε πραγματικό χρόνο.

«Το έχουμε δει αυτό από τα κινηματογραφικά στούντιο …την εβδομάδα πριν μία ταινία βγει στις αίθουσες, εμφανίζονται τα τρέιλερ στο Twitter» είπε ο Κοστόλο, ο οποίος επίσης δήλωσε πως οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις που βλέπουν στην υπηρεσία περισσότερο από ό,τι σε μία απλή αναζήτηση στο Ίντερνετ, κάτι που κάνει το 80% των διαφημιζομένων να ανανεώσουν τις καμπάνιες τους.
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας έκανε λόγο για «τεράστια εμπορική ευκαιρία».
«Ήδη βλέπουμε πάρα πολλές εμπορικές συναλλαγές να λαμβάνουν χώρα στην πλατφόρμα μας…σκεφτόμαστε όλα αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε στην αγορά, να σχεδιάσουμε και να πειραματιστούμε με διαφορετικά πράγματα».

Ο Κοστόλο μίλησε για την περίπτωση ενός επαγγελματία παίκτη αμερικανικού ποδοσφαίρου, που χρησιμοποίησε το Twitter για να ενημερώσει τους φιλάθλους ότι είχε διαθέσιμα προς πώληση 1.000 εισιτήρια για το παιχνίδι της επόμενης ημέρας, τα οποία εν τέλει πούλησε μέσα σε μία ώρα.


«Πώς μπορούμε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες; Τώρα πρέπει να πάει κάποιος σε ‘τρίτα’ sites, να βάλει κωδικούς…κλασικά οικονομικά: είναι μεγάλα τα κέρδη όταν επιταχύνονται οι συναλλαγές» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, ο οποίος διέψευσε τα περί προβλημάτων στην εταιρεία μετά την αποχώρηση δύο εκ των συνιδρυτών, των Εβ Γουΐλιαμς και Μπιζ Στόουν.


ηγή: Globe One Digital










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...