ΜΟΝΟ ΣΤΟ FIMOTRO
ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΜΜΕ
100 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΘΑ ΡΙΞΕΙ Η EUROBANK ΣΤΑ ΜΜΕ!
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
Όλα τα μεγάλα Μέσα για να πιέσει τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο να πάρει όσα περισσότερα χρήματα μπορεί ώστε να γίνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου τηςEurobank σκοπεύει να βάλει ο τραπεζίτης Σπύρος Λάτσης. Είτε απευθείας στον
Παπανδρέου με τον οποίο έχει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας, είτε μέσω του Νανόπουλου και του Καραμούζη που και αυτοί
συνομιλούν τόσο με τον πρωθυπουργό όσο και με τον υπουργό Οικονομικών, ο Λάτσης έχει αντιληφθεί ότι έρχονται μεγάλες δυσκολίες στην τράπεζά του. Σε αντίθεση με τον ανταγωνιστή του επιχειρηματία Βαρδή Βαρδινογιάννη που έχει ελέγχει πολύ σημαντικά ΜΜΕ, ο Λάτσης δεν έχει κέντρα επιρροής στο Ελληνικό πολιτικό σύστημα. Είναι δηλαδή "άδειος" σε επίπεδο παρέμβασης και ψάχνει τρόπους μέσω της διαφήμισης να ενισχύσει την επιρροή του σε πολιτικούς και ΜΜΕ. Όπως έμαθε το Fimotro, o Λάτσης από τον Σεπτέμβριο ανοίγει το πουγγί. Θα ζητήσει την έγκριση κονδυλίου για διαφημιστική δαπάνη της τράπεζας που θα ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια ευρώ(!) μέσα σε ένα εξάμηνο! Το ποσό είναι εξωφρενικό για μια τέτοια περίοδο άγριας λιτότητας. Όμως, με τέτοια κρίση που υπάρχει στις διαφημιστικές δεν θα είναι λίγα τα ΜΜΕ που θα..,. τσιμπήσουν αμέσως. Και θα φτιάξουν το κλίμα για λογαριασμό της Eurobank.
ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΜΜΕ
100 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΘΑ ΡΙΞΕΙ Η EUROBANK ΣΤΑ ΜΜΕ!
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
Όλα τα μεγάλα Μέσα για να πιέσει τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο να πάρει όσα περισσότερα χρήματα μπορεί ώστε να γίνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου τηςEurobank σκοπεύει να βάλει ο τραπεζίτης Σπύρος Λάτσης. Είτε απευθείας στον
Παπανδρέου με τον οποίο έχει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας, είτε μέσω του Νανόπουλου και του Καραμούζη που και αυτοί
συνομιλούν τόσο με τον πρωθυπουργό όσο και με τον υπουργό Οικονομικών, ο Λάτσης έχει αντιληφθεί ότι έρχονται μεγάλες δυσκολίες στην τράπεζά του. Σε αντίθεση με τον ανταγωνιστή του επιχειρηματία Βαρδή Βαρδινογιάννη που έχει ελέγχει πολύ σημαντικά ΜΜΕ, ο Λάτσης δεν έχει κέντρα επιρροής στο Ελληνικό πολιτικό σύστημα. Είναι δηλαδή "άδειος" σε επίπεδο παρέμβασης και ψάχνει τρόπους μέσω της διαφήμισης να ενισχύσει την επιρροή του σε πολιτικούς και ΜΜΕ. Όπως έμαθε το Fimotro, o Λάτσης από τον Σεπτέμβριο ανοίγει το πουγγί. Θα ζητήσει την έγκριση κονδυλίου για διαφημιστική δαπάνη της τράπεζας που θα ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια ευρώ(!) μέσα σε ένα εξάμηνο! Το ποσό είναι εξωφρενικό για μια τέτοια περίοδο άγριας λιτότητας. Όμως, με τέτοια κρίση που υπάρχει στις διαφημιστικές δεν θα είναι λίγα τα ΜΜΕ που θα..,. τσιμπήσουν αμέσως. Και θα φτιάξουν το κλίμα για λογαριασμό της Eurobank.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου