Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Ομάδα εργασίας για την καταγραφή της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας των μελών του IAB Hellas για την πρόσκληση ανάθεσης της καταγραφής της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του IAB Hellas, η ομάδα εργασίας λειτουργεί υπό την Επιτροπή Έρευνας και Μετρήσεων και θα ασχοληθεί με τον καθορισμό των προδιαγραφών του έργου, την καταγραφή του universe των online μέσων που παράγουν έσοδο από online διαφήμιση και τη σχετική κατηγοριοποίηση, αλλά και τον καθορισμό της διαδικασίας αξιολόγησης των προσφορών.


Αναφορικά με την κάλυψη των διαφόρων μορφών ψηφιακής διαφήμισης, η ομάδα εργασίας θα εξετάσει, πέραν της καταγραφής της γραφικής (display) διαφήμισης, και τη δυνατότητα καταγραφής μορφών όπως το search, τη διαφήμιση σε directories & classifieds, και τη διαφήμιση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη έχει καθοριστεί συνάντηση εντός του 1ου δεκαήμερου Σεπτεμβρίου για έλεγχο προόδου των παραπάνω εργασιών.
(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...