Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Τηλεοπτικά δικαιώματα

Τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει η δορυφορική τηλεοπτική μάχη, αφού τότε ξεκινά σύμφωνα με πληροφορίες και η OTE TV. Τώρα όσον αφορά τον δορυφόρο που θα χρησιμοποιηθεί θα σας γελάσουμε. Ο Γιώργος είναι πονηρός και μπορεί να ρίξει και εμάς και τον ανταγωνισμό μέσα σε λακκούβες... Στο Μέγαρο έχουν βάλει μπρος να είναι έτοιμοι όταν θα ανοίξουν τα σχολεία. Αν και μάλλον στη ΔΕΘ θα γίνει το λανσάρισμα, ως είθισται... 
Όσον αφορά το περιεχόμενο, ο Ζακ συζητάει για τα δικαιώματα του Ολυμπιακού, χωρίς όμως να υπάρχει ακόμα κάτι νεότερο. Για να ακριβολογούμε ο ΟΣΦΠ ζητάει

11,5 μύρια και με δεδομένο ότι όλο το αθλητικό πρόγραμμα της ΕΡΤ έχει budget 13 μύρια, δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει εκεί η δουλειά. Το θέμα είναι ότι όπου και να κλείσει -στην Κάντζα ή στην Κηφισίας- θα κλείσει τελικά περίπου στα ίδια χρήματα με φέτος, αρκετά μύρια κάτω από τα ζητούμενα. 
Για να καταλάβετε τι παίζει αυτή την εποχή η απόφαση να κοπούν τα δικαιώματα με ...τσεκούρι δείχνει τις προθέσεις του ομίλου Forthnet/nova για το εγγύς μέλλον… 
Με μια περιεκτική, αλλά λιτή ανακοίνωση, έκοψε ούτε λίγο ούτε πολύ 44 εκατ. ευρώ, σε ορίζοντα τριετίας, από τις ομάδες της Super League, διότι θεωρεί ότι έχουν δυσφημήσει και απαξιώσει το προϊόν. Το σκεπτικό είναι κατά τη γνώμη της στήλης σωστό, αφού το σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει τον τελευταίο καιρό σχετικά με τους στημένους αγώνες στο ελληνικό ποδόσφαιρο δυσφημεί το προϊόν και δημιουργεί αποστροφή στο «καταναλωτικό κοινό» σε βαθμό που να μην δικαιολογούνται τα 176 εκατ. ευρώ, που δαπανήθηκαν για τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα. Η Forthnet αποφάσισε ότι η απαξίωση της διοργάνωσης του ποδοσφαίρου απαξιώνει και το προϊόν στο οποίο επένδυσε, σε βαθμό που το καθιστά ζημιογόνο. Γι’ αυτό λοιπόν το λόγο οι ιθύνοντες του ομίλου αποφάσισαν να κόψουν το 25% από το συμφωνηθέν ποσό (176 εκατ. ευρώ) για όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Πράγμα που σημαίνει ότι οι ομάδες που μετέχουν στη Super League χάνουν συνολικά 44 εκατ. ευρώ! 
Την ίδια ώρα πάντως στη Forthnet ακούγεται ότι ενισχύουν το οπλοστάσιο τους με …ενέργεια από την Energa, όπου πολλά στελέχη της γνωρίζουν από τηλεπικοινωνίες, οπότε είναι υπάρχει κοινός τόπος. Ετοιμαστείτε για πακέτα φως, ΤV, τηλέφωνο. Λείπει ένας από το real estate για να παίξει και το οικόπεδο με δόσεις! (Weekly Telecom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...