Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Γιατί έκοψαν αυτή τη διαφήμιση;


Η ακόλουθη διαφήμιση γνωστής εταιρείας εσωρούχων δεν κατάφερε να πάρει έγκριση στις Η.Π.Α. για προβολή στην τηλεόραση και πραγματικά απορούμε γιατί.

Το σενάριο, πάντως, είναι βγαλμένο από τη ζωή…
http://www.youtube.com/watch?v=-kfvhbg8AIs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...