Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Και … Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου


“Παρόν” 17.07.2011
Ολοταχώς για τη συγκρότηση Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου . Με αφορμή το ζήτημα που προέκυψε τον Μάιο (όταν γνωστό αθλητικό site απεβλήθη από την ενιαία μέτρηση της AGB Nielsen λόγω ‘αμφισβητούμενης επισκεψιμότητας’), οι σημαντικότεροι εκδοτικοί οργανισμοί της χώρας προχωρούν σύμφωνα με πληροφορίες άμεσα στην σύσταση Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου.  Στόχος είναι να αντιμετωπίσουν από κοινού τα πολλαπλασιαζόμενα ζητήματα που ανακύπτουν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, αρχής γενόμενης με το θέμα της πιστοποίησης μετρήσεων ωστόσο τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος αναμένεται να είναι πολύ περισσότερα, όπως η καταπολέμηση της πειρατείας περιεχομένου και η διαφύλαξη πνευματικών δικαιωμάτων στο ψηφιακό περιβάλλον.
Τα ιδρυτικά μέλη προέρχονται κυρίως από τον χώρο του Τύπου, τόσο από
τις εφημερίδες (ΔΟΛ, Πήγασος, Ναυτεμπορική) όσο και τα περιοδικά (Αττικές Εκδόσεις, Εκδόσεις Λυμπέρη, Αθηνόραμα) ωστόσο, δεδομένης της φύσης του Διαδικτύου, περιλαμβάνουν σημαντικούς ραδιοτηλεοπτικούς Ομίλους (όπως ο ΑΝΤ1) αλλά και τους μεγαλύτερους καθαρά ‘ψηφιακούς’ εκδότες όπως η 24 Media.  Σύμφωνα με πληροφορίες, τακτικά μέλη μπορούν να είναι μόνο οι παραγωγοί πρωτογενούς περιεχομένου ενώ συνδεδεμένα θα είναι διεθνείς παίκτες, όπως το Yahoo!, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα χωρίς όμως να παράγουν δικό τους περιεχόμενο.  Η εξέλιξη αυτή παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον εάν αναλογιστεί κανείς πως οι Ενώσεις Ιδιοκτητών στα παραδοσιακά Μέσα είτε βρίσκονται σε αβέβαιο μεταβατικό στάδιο είτε, όπως στην περίπτωση της ΕΙΗΕΑ, σε διαδικασία συρρίκνωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...