Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Έντονος ο προβληματισμός του Μπούτου λόγω χαμηλής τηλεθέασης

Για τρίτη συνεχή εβδομάδα το κανάλι της Μεσογείων χάνει σταδιακά τα νούμερα θεαματικότητας που με πολύ κόπο και μέσα από έντονο ανταγωνισμό είχε κερδίσει. Ο ΑΝΤ1 βρίσκεται στην κορυφή επιλογής του κοινού με τις εντυπωσιακές και φθηνές, όπως αποδεικνύεται, κινήσεις του Γιάννη Λάτσιου να διατηρήσει στο ημερήσιο μενού του καναλιού ορισμένες νέες εκπομπές. Η σύγκριση των δύο προγραμμάτων ανάμεσα στους κυρίαρχους της ιδιωτικής Τv αυτό το διάστημα δείχνει το μεγάλο πρόβλημα που αρχίζει να έχει το κανάλι της Μεσογείων.



Απόρροια σκληρών οικονομιών στον προυπολογισμό, το Mega από Δευτέρα έως Παρασκευή δεν διαθέτει ούτε μια νέα τηλεοπτική παραγωγή, εκτός από την πρωινή ενημερωτική ζώνη και τα δελτία ειδήσεων.


Από το μεσημέρι ως και τη ζώνη prime time προβάλλονται επαναλήψεις των ελληνικών σειρών που φέτος όμως δεν φαίνεται να κερδίζουν τους τηλεθεατές.

Η «Πολυκατοικία», το δραματικό «4» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, το «Μίλα μου βρώμικα» στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης έδωσαν στο κανάλι ποσοστό 12,9%, όταν στον ΑΝΤ1 το «Ezel» και η αμερικάνικη σειρά «Las Vegas» εκτίναξαν τα ποσοστά το 24,3%!


Οσο για το βραβευμένο «Damages» με την εκπληκτική Γκλεν Γκλόουζ, λόγω χαμηλών ποσοστών θεαματικότητας; εξοβελίστηκε στη μεταμεσονύχτια ζώνη και από την 1η Αυγούστου βγαίνει εκτός αέρα.


Ο ΑΝΤ1, κανάλι που έχει επενδύσει στο ελαφρύ ψυχαγωγικό πρόγραμμα ακολουθεί διαφορετική πολιτική, και παρά τις περικοπές, στηρίζεται στο live «Elatte» στην πρωινή ζώνη και κυριαρχεί με το τουρκικό «Ezel» καθημερινά.


Στο Mega μέχρι στιγμής τέτοιες προτάσεις δεν είχαν καν περάσει από το τραπέζι των συσκέψεων, καθώς οι ιθύνοντες επιμένουν στην ποιότητα και την αποχή από φανταχτερά και πιασάρικα κόνσεπτ.


Ούτε το επιχείρημα των ανθρώπων του Mega πως το καλοκαίρι η τηλεθέαση μειώνεται, δεν πείθει. Και αυτό γιατί πρώτη φορά ύστερα από τουλάχιστον οκτώ χρόνια το κανάλι έχασε την πρώτη θέση και στα διαφημιστικά έσοδα.


Ο Πέτρος Μπούτος προβληματίζεται έντονα.


Τον Αύγουστο προγραμματίζει τις νέες επαναλήψεις των ελληνικών σειρών του και στη βραδινή ζώνη εντάσσει το άκρως πετυχημένο «Μαύρα μεσάνυχτα».


Πηγή: toblogtonkirion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...