Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Νέο εμπορικό κοινό & περισσότερες διαφημίσεις!




ΣΟΥΠΕΡ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών καναλιών στην Ελλάδα βρίσκονται σε στενές επαφές, όχι μόνο για το πολυνομοσχέδιο στα ΜΜΕ που θα τους φέρει μετοχικά πιο κοντά, αλλά και για τις αλλαγές που εξετάζονται για να ενισχυθούν τα διαφημιστικά έσοδα. Όπως μαθαίνουμε στο tvnea, οι καναλάρχες εκτός από ένα νέο εμπορικό κοινό (πιθανόν 20-53) εξετάζουν προσεκτικά και την επιλογή της κυβέρνησης για μεγαλύτερα διαφημιστικά παράθυρα. Όπως έχει διαρρεύσει από τα εμπορικά τμήματα, η αύξηση που συζητείται είναι της τάξης των 20%.


Δηλαδή, αντί των προβλεπόμενων 12 λεπτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενδεχομένως να πάμε στα 15 λεπτά ανά ώρα. Ως πρότυπο θεωρείται η Ισπανία που κατάφερε με νομοθετικό τέχνασμα να παρακάμψει τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενημερώνοντας λ.χ. το κοινό της για την λήξη του διαφημιστικού διαλείμματος και να παρέχει έως και 20 λεπτά ανά ώρα διαφημιστικών μηνυμάτων (μάλιστα μερικά break έχουν διάρκεια 12 λεπτών).

Οι αλλαγές θα ανακοινωθούν πακέτο με το πολυνομοσχέδιο για τα ΜΜΕ στις αρχές Αυγούστου.


ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ :

Πάλι μαζί σε 6 λεπτά... λέει το ιδιωτικό κανάλι ANTENA3

http://www.youtube.com/watch?v=pD1UEFTnvPk&feature=player_embedded





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...