Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Πάνε στοίχημα τη δεοντολογία

Τι θέλουν μια ντουζίνα συν τρεις δημοσιογράφοι στη Γενική Διεύθυνση Παιχνιδιών - Τομέας Διεύθυνσης Στοιχήματος της ΟΠΑΠ Α.Ε.; Την απάντηση δίνει εσωτερικό σημείωμα του οργανισμού, που απευθύνεται στην ιεραρχία.

Αυτό ξεκαθαρίζει ότι όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι δεν κάνουν ρεπορτάζ για τον ΟΠΑΠ. Αντίθετα, αμείβονται απ' αυτόν παρέχοντάς του υπηρεσίες που σχετίζονται με το Στοίχημα!

Οι δημοσιογράφοι αυτοί είναι γνωστοί στο κοινό, πολλοί δε απ' αυτούς και διακεκριμένοι. Κάποιοι καλύπτουν το λεγόμενο κυβερνητικό αθλητικό ρεπορτάζ (υπουργείο Αθλητισμού, θεσμικά αθλητικά όργανα, όπως ΕΠΟ, Super League κ.ά.), εργάζονται σε πολλά μέσα ενημέρωσης και λαμβάνουν και ακόμα ένα μισθό από τον ΟΠΑΠ, παρέχοντάς του πληροφορίες κατά τη σύνθεση του κουπονιού και τη διαμόρφωση των αποδόσεων!

Εν προκειμένω, δημοσιογράφοι - σύμβουλοι τζόγου, αφού η «δημοσιογραφία» δεν έχει όρια και πάει «παντού».

Ως προς τη δημοσιογραφία -τη συμβουλευτική του Στοιχήματος πάντως- την πλήρη περιγραφή της την καταφέρνει ο ειδικός σύμβουλος Διεύθυνσης Στοιχήματος του ΟΠΑΠ, Παύλος Γερακάρης.

Ο κ. Γερακάρης είναι, εκτός των άλλων, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικών Συντακτών και μέλος του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού της ΕΣΗΕΑ. Συνάμα είναι και καλοπληρωμένος από τον ΟΠΑΠ. Για τη συνέχεια
εδώ.

Από Ελευθεροτυπία της Αριστέας Μπουγάτσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...