Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Διαφήμιση: Αλλαγές στα μερίδια


Ανακατανομή στα μερίδια αγοράς της τηλεοπτικής πίτας καταγράφονται στο πρώτο 6μηνο του 2011. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης, το Mega πήρε μερίδιο 32,17%, ενώ ο Ant1 ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 27% σημαντικά ενισχυμένος.
Στην 3η θέση ο Alpha, με 17,2% ενώ ακολούθησαν το Star με 15,24% και το Alter με 5,8%, το οποίο έχασε σημαντικό μερίδιο σε σχέση με πέρυσι λόγω του αιτήματος υπαγωγής του στο αρ.99, γεγονός που προκάλεσε
σημαντικές αναταράξεις στη διαφημιστική αγορά.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ και διευθύνων σύμβουλος της Spot Thompson, Δημήτρης Μαύρος, έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή εξέλιξη της υπόθεσης σε ό,τι αφορά τις διαφημιστικές εταιρείες.
Όπως δε ανέφερε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τη «Ν», με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το θέμα, η Spot Thompson, δεν έχει κανένα άνοιγμα προς τον τηλεοπτικό σταθμό Alter.

Πηγή:Naftemporiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...