Τη θυγατρική διαφημιστική εταιρεία της Leo Burnett, Black Pencil ετοιμάζεται να φέρει στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Publicis Groupe.
Η Black Pencil αποτελεί ιδιοκτησία του Publicis Groupe και σύμφωνα με όσα τονίζουν εργαζόμενοι της Leo Burnett, σε επιστολή τους στο Business Today, συγκαταλέγεται στις εταιρείες εκείνες στις οποίες ο γαλλικός όμιλος επικοινωνίας προτρέπει τους πολυεθνικούς πελάτες της Leo Burnett να μετακινήσουν τους λογαριασμούς τους στην Ελλάδα.
H Black Pencil προσφέρει υπηρεσίες 360° επικοινωνίας και αποτελεί διεθνές brand της Leo Burnett, που χρησιμοποιείται κυρίως από το δίκτυο αφενός για να ενσωματώνει σε μια εταιρεία διάφορα τμήματα που ασχολούνται με «μη-συμβατικές» προσπάθειες διαφημιστικής επικοινωνίας, αφετέρου για την αντιμετώπιση πιθανόν conflicts.
Σημειώνεται πως η εταιρεία έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν από το Publicis Groupé για να αποτελέσει το «επόμενο στάδιο» μετά την αλλαγή κατάστασης εταιρειών ιδιοκτησίας του. Πιο συγκεκριμένα, το 2004 έκανε την είσοδό της στη Μέση Ανατολή και Βόρειο Αφρική, αποτελώντας στην ουσία τη συγχώνευση και μετεξέλιξη των παραρτημάτων της D’Arcy και της Global Advertising Partnership (GAP) στην περιοχή, των οποίων τη λειτουργία αποφάσισε ο γαλλικός όμιλος να διακόψει μετά την εξαγορά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου