Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Ξεπέρασαν τους 200.000 όσοι προμηθεύτηκαν την εφαρμογή των Financial Times



Το παράδειγμα των FT θα ακολουθήσουν κι άλλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί

Την εφαρμογή με την οποία η εφημερίδα Financial Times προσφέρει την ηλεκτρονική της έκδοση στα iphone και τα ipad την έχουν αγοράσει περισσότεροι από 200.000 χρήστες.

 Υπενθυμίζεται ότι η εφημερίδα είχε αποφασίσει να προσφέρει την δική της εφαρμογή σε μια προσπάθεια να αποφύγει τη συνδρομή ύψους 30% που χρεώνει η Apple για ανάλογες εφαρμογές. Σημειώνεται ότι οι «εφαρμογές» είναι λογισμικά προγράμματα που μπορεί κανείς να «κατεβάσει» από το Διαδίκτυο και τα οποία δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν βίντεο, να οργανώνουν τα λογιστικά τους, να παίζουν παιχνίδια, να διαβάζουν μια εφημερίδα κοκ.


 Για παράδειγμα είναι μια τέτοια «εφαρμογή» που δίνει τη δυνατότητα στους αναγνώστες να διαβάζουν το Βήμα της Κυριακής στην οθόνη του iphone τους. Οι μεγαλύτεροι παίκτες στην αγορά των «εφαρμογών» είναι η Apple, η Google και η Microsoft. Όσον αφορά στους χρήστες του Διαδικτύου το 2010 «κατέβαζαν» σαν τρελοί διάφορες «εφαρμογές». Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι μόνο μέσα στο 2010 η Apple πούλησε σχεδόν 7 δις «εφαρμογές».

Η απόφαση των Financial Times να διεθέσουν τη δική τους εφαρμογλή παρακάμπτοντας την Apple είναι μια πρωτοποριακή εξέλιξη που αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στη διάθεση των ηλεκτρονικών εκδόσεων εφημερίδων και περιοδικών αφού τους εξασφαλίζει την απευθείας διάθεση του προϊόντος του χωρίς να είναι αναγκασμένα να πληρώνουν το 30% από τα έσοδά τους στην εταιρεία του Στηβ Τζομπς. Το παράδειγμα των Financial Times σχεδιάζουν να ακολουθήσουν και άλλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί.

(to vima online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...