Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Στα 15,9 εκατ. ευρώ η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη

Στο ποσό των 15,9 εκατ. ευρώ ανήλθε το ποσό της επένδυσης στη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα κατά το α’ τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της IAB Hellas.Πρώτος στη διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έρχεται ο τομέας των χρηματοοικονομικών, με επενδύσεις 3,6 εκατ. ευρώ και ποσοστό 22,7% στη συνολική δαπάνη.
Ακολουθεί ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 3,4 εκατ. ευρώ και ποσοστό 21,6%., ενώ ο τομέας Καταναλωτικών Αγαθών πραγματοποίησε επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ και ποσοστό 18,7%.

 
Την τέταρτη και πέμπτη θέση καταλαμβάνει η Ψυχαγωγία, με επενδύσεις 1,5 εκατ. ευρώ και ποσοστό 9,2% και η Λιανική, με επενδύσεις 1 εκατ. ευρώ και ποσοστό 6,5%


(newscode.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...