Ένα νέο τρόπο που οι καταναλωτές καταλήγουν σε αγορές προϊόντων του κλάδου Consumer Packaged Goods ανέδειξε η πρώτη συνάντηση της Google «think CPG: The Zero Moment of Truth», στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς της Google έχουν δείξει ότι ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν σε φυσικά καταστήματα επηρεάζεται σημαντικά από τη χρήση online Μέσων και κατά συνέπεια αποδεικνύεται ότι η επένδυση σε online διαφήμιση έχει θετικά αποτελέσματα και στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα. Δεδομένης της αύξησης της χρήσης των μηχανών αναζήτησης, μεγάλο μέρος της επαφής ενός καταναλωτή με ένα brand, γίνεται πλέον πριν ο καταναλωτής δει το προϊόν στο ράφι.
(advertising.gr)
(advertising.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου