Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Samsonite Heaven and Hell



Η JWT Σαγκάης  κέρδισε ένα Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες για την καμπάνια εξωτερικής διαφήμισης "Samsonite Heaven and Hell".Επίσης η ίδια καμπάνια κέρδισε και το Grand Prix στην κατηγορία του Print. Όλα αυτά αφορούν την βαλίτσα της Samsonite COSMOLITE . Το USP είναι ότι είναι η  εξαιρετικά αντοχή της. Η καταχώρηση  δείχνει την έντονη αντίθεση μεταξύ του πόσο "ουράνια" είναι στην πρώτη θέση για τον επιβάτη, αλλά και την "κόλαση"  που περνά κάτω στον χώρο των αποσκευών η βαλίτσα. Και όμως η βαλίτσα βγαίνει λαμπερή  μετά τα βασανιστήρια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...