Η JWT Σαγκάης κέρδισε ένα Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες για την καμπάνια εξωτερικής διαφήμισης "Samsonite Heaven and Hell".Επίσης η ίδια καμπάνια κέρδισε και το Grand Prix στην κατηγορία του Print. Όλα αυτά αφορούν την βαλίτσα της Samsonite COSMOLITE . Το USP είναι ότι είναι η εξαιρετικά αντοχή της. Η καταχώρηση δείχνει την έντονη αντίθεση μεταξύ του πόσο "ουράνια" είναι στην πρώτη θέση για τον επιβάτη, αλλά και την "κόλαση" που περνά κάτω στον χώρο των αποσκευών η βαλίτσα. Και όμως η βαλίτσα βγαίνει λαμπερή μετά τα βασανιστήρια.
Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011
Samsonite Heaven and Hell
Η JWT Σαγκάης κέρδισε ένα Χρυσό Λιοντάρι στις Κάννες για την καμπάνια εξωτερικής διαφήμισης "Samsonite Heaven and Hell".Επίσης η ίδια καμπάνια κέρδισε και το Grand Prix στην κατηγορία του Print. Όλα αυτά αφορούν την βαλίτσα της Samsonite COSMOLITE . Το USP είναι ότι είναι η εξαιρετικά αντοχή της. Η καταχώρηση δείχνει την έντονη αντίθεση μεταξύ του πόσο "ουράνια" είναι στην πρώτη θέση για τον επιβάτη, αλλά και την "κόλαση" που περνά κάτω στον χώρο των αποσκευών η βαλίτσα. Και όμως η βαλίτσα βγαίνει λαμπερή μετά τα βασανιστήρια.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου