Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Τα Playmobil επιµένουν ευρωπαϊκά


Τη δεκαετία του 1970 η οικογένεια Μπραντστέτερ ζήτησε από τον αρχισχεδιαστή της επιχείρησης να φτιάξει έναπαιχνίδι µε λιγότερο πλαστικό. Ενεκα ηπετρελαϊκή κρίση. Αποτέλεσµα;Το 1974 άρχισε στη Μάλτα ηπαραγωγή των διάσηµων Playmobil. Και φυσικά η µετονοµασία της οικογενειακής επιχείρησης. Η γερµανική εταιρεία συνεχίζει µέχρικαι σήµερα να παράγει 2 εκατ. φιγούρες Playmobil στη Μάλτα. Πέντε φορές δηλαδή τον πληθυσµό της µικρής χώρας. ΗPlaymobil, κολοσσός πια, πούλησεπέρυσι παιχνίδια αξίας 507 εκατ. ευρώ ενώη µεγαλύτερη αγορά της είναι η Γαλλία.


Αν και το 80% της παραγωγής παιχνιδιών γίνεται πια στην Κίνα, στην Playmobil επιµένουν να µένουν Ευρώπη. Πριν από οκτώ χρόνια είχαν διερευνήσει το ενδεχόµενο φυγής προς τα ανατολικά, αλλά είχαν βρει πως το κέρδος δεν θα ήταν τόσο σηµαντικό. Κυρίως γιατί η βασική αγορά του συγκεκριµένου παιχνιδιού είναι η Ευρώπη.


Από τότε, λένε, έχουν αυξηθεί και οι µισθοί των Κινέζων. Αλλωστε, όπως έχει πει στους εργάτες του ο 78χρονος πια Μπραντστέτερ, «αν πηγαίναµε στην Κίνα θα έπρεπε να σας κλωνοποιήσω όλους».
(ta nea online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...