Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Nokia : Η αντεπίθεση της σε iPhone και Android


Η Nokia αποκάλυψε κινητά τηλέφωνα τα οποία διαφέρουν σε τιμές, έτσι ώστε να «χτυπήσουν» και τις φθηνές συσκευές άγνωστων εταιριών αλλά και τις ακριβές “high-end” συσκευές που χρησιμοποιούν Android.

Η χαμηλή τιμή των νέων συσκευών θα στοχεύσει συγκεκριμένα αναπτυσσόμενες οικονομίες, κυρίως της πολυπληθούς Ασιατικής ηπείρου, στην οποία οι περισσότεροι χρήστες δεν έχουν τα χρήματα να αγοράσουν την πιο ακριβή γκάμα προϊόντων των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

Η στρατηγική αυτή κίνηση γίνεται έτσι ώστε η φινλανδική εταιρία να μπορέσει να «υπονομεύσει» την παντοκρατορία των iPhones και Android smartphones εισχωρώντας στα βασικότερα κοινωνικά στρώματα. Αναφορικά αξίζει να υπογραμμίσουμε πως στο πρώτο τετράμηνο, το 45% των πωλήσεων της Nokia οφείλεται στις περιοχές της Κίνας και του μέρους της Ασίας που καταβρέχεται από τον Ειρηνικό.


Συνδέοντας αυτά τα στατιστικά με τις πολυπληθέστερες κοινωνίες του κόσμου (Κίνα, Ινδία), μπορούμε να καταλάβουμε πως η ευκαιρία για κέρδος είναι τεράστια, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει και ο ίδιος ο Stephen Elop με τα λεγόμενά του.

Η κίνηση εκτός από στρατηγική εισχώρηση σε νέες αγορές είναι επίσης και μία προσπάθεια για την εταιρία να κρατηθεί στα πόδια της σε αυτές τις αγορές αφού το κενό συμπληρώνουν μέχρι τώρα φτηνές συσκευές από εταιρίες της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας.


Εκτός από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Κίνας, η Nokia στοχεύει και στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα της Ινδονησίας, του Βιετνάμ, της Νιγηρίας, της Νοτίου Αφρικής αλλά και της Βραζιλίας.
Παρόλη αυτή την ανάπτυξη σε ξένες αγορές, η «κύρια στρατηγική όσον αφορά τα smartphones της εταιρίας, κατά τον Elop, παραμένει το λανσάρισμα των συσκευών που θα χρησιμοποιούν Windows και θα είναι κοντά μας το 2012.
Πηγή : Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...