Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Λουκέτο στα κρατικά ΜΜΕ;


Σε ασφυκτικό κλοιό φαίνεται ότι βάζει η τρόικα αλλά και το υπουργείο Οικονομικών τα κρατικά ΜΜΕ ζητώντας συγχωνεύσεις καναλιών και ραδιοφώνων με δραστική περικοπή στο ανθρώπινο δυναμικό για την περίπτωση της ΕΡΤ και μείωση της επιχορήγησης για λογαριασμό του ΑΠΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών, οι επιτελείς της τρόικας ζητούν από την κυβέρνηση (ακόμα και το Σεπτέμβριο) συγχωνεύσεις ή κλείσιμο αναλογικών και ψηφιακών καναλιών, περιορισμό των 5 σταθμών της ΕΡΑ και των 19 ρ/ς της περιφέρειας, μείωση του κόστους προγράμματος και του έμψυχου δυναμικού και νέο ψαλίδισμα της μισθοδοσίας όσων παραμείνουν. Παράλληλα, ζητούν:


Επαναξιολόγηση και κατάργηση μη βιώσιμων υπηρεσιών και επανακαθορισμό του ανταποδοτικού τέλους (320 εκατ. ευρώ το χρόνο).


Αξιοποίηση μέρους της ακίνητης περιουσίας της ΕΡΤ, ήτοι ακίνητα και οικόπεδα αξίας 140 εκατ. ευρώ από το περιουσιολόγιο που ανέρχεται σε 250 εκατ. ευρώ.


Αναδιάρθρωση λειτουργιών και συγχώνευση υπηρεσιών.


Μείωση του προσωπικού από 3.026 εργαζομένους σε 2.100.
Tην ίδια ώρα, το Γενικό Λογιστήριο αναφέρει, εμμέσως πλην σαφώς, ότι οι μισθοί στο ΑΠΕ βρίσκονται στον «αέρα» από τον Ιούνιο και επισημαίνει ότι «από τις πληρωμές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και τον Απρίλιο του 2011 προκύπτει ότι η επιχορήγηση του ΑΠΕ από τον τακτικό προϋπολογισμό ενδεχομένως να μην επαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους». Ο Η. Μάτσικας αναφέρει στην «Η» ότι είχε δηλώσει ήδη από πέρυσι ότι τα λειτουργικά έξοδα του ΑΠΕ (με το 85% να αφορά στη μισθοδοσία) ανέρχονται σε 3 εκατ. στα οποία συμπεριλαμβάνεται και 1,5 εκατ. ευρώ εκ μεταφοράς από προηγούμενες χρήσεις.
Ο επικεφαλής του πρακτορείου, δηλώνει ότι «ήδη από τον περασμένο Ιούλιο είχε δηλώσει ότι χρειάζεται 12,5 εκατ. για να εγκριθεί τελικά το ποσόν των 10 εκατ. και να... δοθούν μόνο 9,4 εκατ.». Από αυτά έχει ήδη εκταμιευθεί το 40% και αναμένεται να δοθεί σύντομα άλλο ένα 20%, ενώ αν δεν χορηγηθεί το υπόλοιπο 40% δεν θα είναι σε θέση το πρακτορείο να εξοφλήσει τους μισθούς από τον Οκτώβριο και μετά.
(Πηγή : Ημερησία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...