Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Νέα πτώση της διαφημιστικής «πίτας»


Συνεχίζεται ο κατήφορος της διαφημιστικής δαπάνης το πρώτο πεντάμηνο του 2011, με τη μείωση των εσόδων των παραδοσιακών Μέσων να αγγίζει το 17,36%.

Σε απόλυτους αριθμούς το διάστημα Ιανουάριος - Μάιος η διαφημιστική δαπάνη στα 4 παραδοσιακά Μέσα μειώνεται στα 675,2 εκατ. ευρώ, έναντι 817,1 εκατ. ευρώ το 2010 και 889 εκατ. ευρώ το 2009. Το α’ πεντάμηνο του 2011 τα κανάλια χάνουν το 13,59% των εσόδων τους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 (235,9 εκατ. ευρώ έναντι 273 εκατ. ευρώ).



Τα περιοδικά πέφτουν κατά 22,3% (250,8 εκατ. ευρώ έναντι 323 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες κατά 9,77% (151,4 εκατ. ευρώ έναντι 167,8 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο κατά 30,3% (37 εκατ. ευρώ έναντι 53,1 εκατ. ευρώ το α’ πεντάμηνο του 2010). Τα μερίδια των Μέσων στην «πίτα» το 5άμηνο είναι: τηλεόραση 34,9%, περιοδικά 37,1%, εφημερίδες 22,43% και ραδιόφωνο 5,4%.

Το Mega το α’ 5μηνο του 2011 έχει το 33,2% της «πίτας» της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 78,4 εκατ. ευρώ. Στα 62,8 εκατ. ευρώ ανέρχεται η δαπάνη στον ΑΝΤ1 (26,6%), στα 35,6 εκατ. ευρώ (15,1%) ο τζίρος του Star, στα 39,7 εκατ. ευρώ τα έσοδα του Alpha (16,8%) και στα 12,7 εκατ. ευρώ η «είσπραξη» του Alter (5,39%).

ΠΗΓΗ: advertising.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...