Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Στο κόκκινο οι επιχειρήσεις ΜΜΕ


Προγράμματα αναδιάρθρωσης, περικοπές κόστους και λειτουργικών δαπανών, συγχωνεύσεις και πωλήσεις, ανακοινώνουν οι εισηγμένες στο ΧΑΑ εταιρείες Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, οι οποίες βρίσκονται σε επιτήρηση εξαιτίας των υψηλών ζημιών που παρουσίασαν στη χρήση 2010. Οι εταιρείες επικαλούνται τη γενική οικονομική κρίση και ιδίως την κάμψη των διαφημιστικών εσόδων, η οποία μειώνει τους τζίρους και τα κέρδη τους.

Η "Πήγασος" του Ομίλου Μπόμπολα σημειώνει ότι τα αποτελέσματα από τη συμπίεση του κόστους είναι εμφανή και, σε συνδυασμό με την αναθεώρηση της πιστοληπτικής και πιστοδοτικής πολιτικής, επιτυγχάνει τη διατήρηση της ρευστότητας. Το πρώτο 3μηνο του 2011 σημειώνει ζημιές 8,6 εκατ. ευρώ, έναντι 8,58 το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Ο ΔΟΛ υπό τον Στ. Ψυχάρη σημειώνει το συνολικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης ήδη από πέρυσι, με στόχο την αναστροφή των ζημιών και την εξεύρεση των απαιτούμενων πόρων. Το πρώτο 3μηνο έχει ζημιές 9,86 εκατ. ευρώ, έναντι 8,58 εκατ. ζημιών το πρώτο 3μηνο του 2010.

Ο "Τηλέτυπος" (MEGA) αποδίδει τα αρνητικά αποτελέσματα στη δραματική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης. Όπως σημειώνει, με προσπάθειες αύξησης των λοιπών εσόδων (π.χ. από πώληση προγράμματος) και αναπροσαρμογή της τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής, έχει ήδη επιτύχει την ανακοπή του ρυθμού επιδείνωσης των οικονομικών μεγεθών διατηρώντας επαρκή ρευστότητα. Η εταιρεία έχει ζημιές 6,6 εκατ. ευρώ το α' 3μηνο του 2011, έναντι κερδών 0,4 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2010.


Στην πιο δύσκολη θέση βρίσκεται η "Χ.Κ. Τεγόπουλος" (Ελευθεροτυπία). Με απόφαση του ΧΑΑ η διαπραγμάτευση της μετοχής αναστέλλεται προσωρινά, για 10 μέρες, καθώς η οικονομική κατάσταση πρώτου 3μήνου 2011, που δημοσίευσε, δεν έχει καταρτιστεί σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα. Η "Τεγόπουλος" με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι εξετάζει όλους τους πιθανούς τρόπους ενίσχυσης της θέσης της, μεταξύ των οποίων η αξιοποίηση των περιουσιακών της στοιχείων και η δυνατότητα αύξησης του Μετοχικού της Κεφαλαίου. Οι ζημιές το πρώτο 3μηνο είναι 5,33 εκατ. ευρώ έναντι 5,1 εκατ. το πρώτο 3μηνο πέρυσι.

Την ίδια μέρα η "Καθημερινή" -από τις εισηγμένες ΜΜΕ που δεν βρίσκονται σε επιτήρηση-, προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη ευελιξία ξεκινά διαδικασία απόσχισης του κλάδου των εκδόσεων της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει και μεγάλο στόλο πλοίων. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, η απόσχιση του κλάδου των εκδόσεων θα παραμείνει σε 100% θυγατρική εταιρεία.

(Αναδημοσίευση απο http://www.avgi.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...